سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ مدیرعامل تشکل های حمایتی کشاورزی ایران:

سرازیر شدن سود قیمت خرید تضمینی گندم به جیب دلالان

مدیرعامل تشکل های حمایتی و هدایتی کشاورزی ایران می گوید: افزایش نرخ خرید تضمینی گندم در شرایط کنونی به هیچ وجه منطقی نیست و سود آن به جیب دلالان می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سجاد سنجابی گفت: بهترین زمان برای تعیین قیمت خرید تضمینی گندم قبل از شروع فصل برداشت است و افزایش پی در پی آن هیچ سودی برای کشاورزان ندارد و سود حاصل از این افزایش قیمت ها بیش از کشاورزان به نفع دلالان است.

به گفته مدیرعامل تشکل های حمایتی و هدایتی کشاورزی ایران، تعداد زیادی از کشاورزان به علت های مختلف همچون پایین بودن میزان تولیدات، نقدینگی پایین و... گندمتولیدی خود را به دلالان می فروشند و در نتیجه افزایشقیمتخرید تضمینی گندم در این مقطععملا به سود آن ها نیست.

وی ادامه داد: بیش از 60 درصد کشاورزان ما خرده پا هستند و این ضرر شامل حال آن ها می شود، زیرا این دسته از کشاورزان گندم های تولیدی خود را به مراکز خرید تحویل نمی دهند که بعدا بتوانند مابه تفاوت افزایش خرید تضمینی را دریافت کنند.

سنجابی گفت: ثابت نبودن قیمت خرید تضمینی گندم امکان برنامه ریزی را از کشاورزان می گیرد، چرا که این افزایش قیمت خرید تضمینی سبب افزایش هزینه های کشاورزان می شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، عامل ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.