سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

تلاش برای اتمام ساخت مسکن‌ مهر خوزستان تا پایان دولت دهم

استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم تا قبل از اتمام دولت دهم، روی کار آمدن دولت جدید و تغییر سیاست‌ها مابقی مسکن مهر را به پایان برسانیم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سید جعفر حجازی در جلسه شورای مسکن که در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: فرآیند پیگیری، اجرا و بهره‌برداری از مسکن مهر در سطح استان به پیشرفت خوبی رسیده است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که سرعت عمل در ستون‌ها، تأسیسات و اجرای نما بالا برود.

وی ادامه داد: بعد از تشکیل جلسه قبل شورای مسکن تا الان سه هزار و 991 واحد به مرحله اتمام نازک کاری رسیده‌اند و چهار هزار و 315 واحد نازک کاری آن‌ها آغاز شده است و یک هزار و 887 واحد هم در این مدت نماکاری شده‌اند.

استاندار خوزستان به هوای گرم و رطوبت خوزستان اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در خوزستان فصل تابستان زمان کارهای عمرانی و اجرایی نیست؛ باید تلاش کنیم تا قبل از اتمام دولت دهم، روی کار آمدن دولت جدید و تغییر سیاست‌ها مابقی مسکن مهر را به پایان برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه متقاضیان مسکن مهر به تکمیل واحدهای خود هرچه زود‌تر اقدام کنند، اذعان کرد: متقاضیان مسکن مهر که در تکمیل واحدهای خود ناتوان هستند؛ هرچه سریع‌تر برای فروش اقساطی آن‌ها اقدام کنند، چراکه هرچه دوران مشارکت طولانی‌تر شود از کل دوران فروش اقساطی کم می‌شود.

حجازی بر لزوم اطلاع رسانی در این زمینه تأکید کرد و تصریح کرد: اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان باید متقاضیان را آگاه کند که اگر جهت فروش واحدهای خود اقدام نکنند ضرر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر اولین پروژه‌ای است که وقتی یک مجموع ساخته می‌شود زیرساخت‌ها نیز به همراه آن آماده می‌شود، بیان داشت: بسیاری از مناطق در اهواز هستند که 30 تا 40 سال از عمر آن‌ها می‌گذرد، اما در زیرساخت‌ها دچار مشکل هستند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: ساخت مدرسه، درمانگاه، مسجد و بازارچه از نیازهای اولیه سکونت است که یک اعتبار ویژه به ساخت این موارد در محدوده مسکن مهر اختصاص دادیم و ساخت مدرسه در شهریور ماه به پایان می‌رسد و دانش آموزان می‌توانند سال تحصیلی را در مدارس مسکن مهر آغاز کنند.

وی در پایان افزود: ما در هرجا سکونت ایجاد می‌کنیم باید خدمات جانبی را نیز فراهم کنیم تا دغدغه‌ای برای مردم وجود نداشته باشد./س
برچسب ها: اتمام ، مسکن ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.