سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری اسلامشهر خبر داد:

بهره برداری تقاطع غیر همسطح بزرگراه آزادگان با احمد آباد مستوفی

مدیر روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر از بهره برداری تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با احمد آباد مستوفی خبر داد.

یکتافر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: احمد آباد مستوفی تنها تقاطع غیر همسطح باقی مانده در بزرگراه آزادگان بود که با بهره برداری از آن پروژه آزادگان کامل شد.

وی با اشاره به این که تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با محور احمد آباد مستوفی یک پل جهت اتصال مسیر غرب بر شمال است افزود: بهره برداری از این پروژه سبب تسهیل دسترسی خودروها از غرب محور احمدآباد مستوفی به سمت پایتخت خواهد شد.

یکتافر احداث 150 متر دیوار بتنی در قسمت شمالی پروژه جهت تامین ایمنی تراشه نزدیک به بافت های مسکونی را از مهم ترین اقدامات انجام شده در این پروژه دانست ضمن این که لزوم احداث پایه های 13.5 متری جهت تامین ارتفاع آزاد زیرپل در بخش کندرو، احداث بیش از 1 کیلومتر مسیر انحرافی در شرق و غرب کوله ها و نیز احداث 300 متر شبکه جایگزین برای رفع معارض کانال آب از دیگر دشواری های اجرای این پروژه بوده است.

وی طول عرشه این پل از کوله ابتدا تا کوله انتها را 119 متر و عرض آن را حدود 11 متر دانست و گفت: طول رمپ ورودی و خروجی این سازه ترافیک در قسمت شمالی 250 متر و در قسمت جنوبی آن 370 متر است.

یکتافر در پایان خاطر نشان کرد: پل تقاطع محور احمد آباد مستوفی با استفاده از 3 عدد پایه احداث شده که ارتفاع آن به 13.5 متر می رسد./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.