سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

600 واحد مسكن مهر گچساران تكميل و آماده واگذاري شد

رييس اداره راه و شهرسازي گچساران افزود: 600 واحد مسكن مهر در اين شهرستان تكميل و افراد داراي شرايط دريافت مسكن به بانك هاي عامل براي قسط بندي معرفي شدند.

فرامرز انصاري در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: دو هزار و 652 واحد مسكن مهر شهرستان در سه فاز در حال احداث است كه در فاز نخست سال گذشته تعداد 272 واحد تكميل و واگذار شده است .
وي آماده سازي و واگذاري 400 واحد مسكن مهر ديگر شهرستان تا پايان شش ماهه نخست سال جاري را ياد آورشد و تصريح كرد: با برنامه ريزي انجام شده تا پايان سال جاري تمامي واحدهاي احداثي اين سايت مسكوني تكميل خواهد شد.
رييس اداره راه و شهرسازي گچساران احداث 52 درصد از مسكن مهر استان كهگيلويه و بويراحمد در اين شهرستان را يادآور شد و گفت: با تكميل و واگذاري دو هزار و 652 واحد مسكن مهر شهرستان به متقاضيان داراي شرايط ، تحولي عظيم در متعادل كردن قيمت ساخت و ساز، رهن و اجاره مسكن اين منطقه صنعتي ايجاد خواهد شد.
انصاري از ساخت و تكميل دو باب مسجد با 300 متر زيربنا ، مراكز آموزشي ، مكانهاي تجاري، بهداشتي درماني نيز در سايت مسكن مهر گچساران خبر داد و افزود : سايت مسكوني مسكن مهر گچساران از زير ساخت هاي آب ، برق ،گاز و تلفن برخوردار شده است./س

برچسب ها: مسکن ، مهر ، گچساران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.