سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذيب حمله گروهي از مصريها به سفارت عربستان در قاهره

منابع سعودی گزارش های منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اقدام گروهی از مصریها در حمله به ساختمان سفارت این کشور در قاهره را تکذیب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی عربستان سعودی ؛ سفارت عربستان سعودی در قاهره امروز با تکذیب این گزارش ها اعلام کرد هیچ گونه یورشی به ساختمان این سفارت صورت نگرفته است .در همین حال "احمد بن عبدالعزیز قطان" سفیر عربستان در قاهره و نماینده دائم این کشور در اتحادیه عرب گفته است اخبار مربوط به تلاش برخی از مصریها برای حمله و ورود به این سفارتخانه بی پایه و اساس است.

" احمد بن عبدالعزیز قطان" تصریح کرد نهادهای مسئول مصری به وظیفه خود در حفاظت از سفارت عربستان در قاهره به بهترین شکل عمل می کنند.

پیش از این اعلام شده بود نیروهای ارتش و پلیس مصر تلاش شبانه گروهی از هواداران اخوان المسلمین را برای حمله به سفارت عربستان در قاهره ناکام گذاشتند. این گروه سعی داشتند در واکنش به مواضع عربستان علیه اخوان المسلمین و کمک های مالی و نفتی این کشور به مصر پس از برکناری محمد مرسی از سمت ریاست جمهوری این کشور ،به کارکنان سفارت عربستان در قاهره حمله کنند و این سفارتخانه را به آتش بکشند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.