سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال مشحون از تشکیل کمیته رسانه ای بسکتبال؛

آخرین شوتهای ملی پوشان قبل از اعزام و صحبتهای پایانی رئیس فدراسیون

ملی پوشان بسکتبال بعد از کنفرانس خبری کاپیتان و سرمربی تیم ملی آخرین شوتهای خود در سالن آزادی را هم زدند و با صحبتهای محمود مشحون رئیس فدراسیون بدرقه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ 12 ملی پوش بسکتبال بامداد فردا ششم مرداد راهی فیلیپین می شوند تا جام قهرمانی آسیا را دوباره به ایران بازگردانند. تیم ملی پیش از اعزام آخرین تمرین خود را در سالن آزادی برگزار کرد و محمود مشحون رئیس فدراسیون هم از ابتدای تمرین وارد سالن آزادی شد تا مانند همیشه آخرین صحبتهای قبل از اعزام را برای بازیکنان انجام دهد.

در جریان تمرین سبک روز آخر بازیکنان ابتدا به تمرین شوت پرداخته و سپس در قالب دو تیم روبروی هم قرار گرفتند.

جلسه خبرنگاران با رئیس فدراسیون

در سالهای اخیر روابط رسانه ها با فدراسیون بسکتبال کمرنگتر از قبل شده و خبرنگاران تخصصی حوزه بسکتبال بعد از چند سال برای هماهنگی بیشتر، دفاع از حقوق خود و از طرفی روابط درست با فدراسیون جلسه ای با محمود مشحون رئیس فدراسیون در سالن آزادی تشکیل دادند و تصمیم به تشکیل کمیته رسانه ای بسکتبال را به اطلاع رئیس فدراسیون رساندند تا در صورت توافق هماهنگی های لازم با فدراسیون نیز انجام شود. 

مشحون نیز با استقبال از این حرکت تاکید کرد که تا به حال کوتاهی از سوی رسانه ها بوده و فدراسیون از سالها پیش پیشنهاد چنین حرکتی را مطرح کرده بود. 

به این ترتیب قرار بر این شد که کمیته رسانه ای بسکتبال به زودی تشکیل شده و اساسنامه آن نیز به فدراسیون بسکتبال ارائه شود. 

لباسهای سفید و سبز تیم ملی 

در جریان کنفرانس خبری تیم ملی، طرح جدید لباسهای ملی پوشان هم ارائه شد. لباسهای جدید تیم سفیدرنگ با حاشیه های سبز رنگ است که تا حدود زیادی با طرحهای قبلی پیراهن های بازیکنان تفاوت دارد.

صحبتهای عمومی و خصوصی رئیس فدراسیون!

در پایان تمرین تیم ملی، ملی پوشان درست در همان نقطه ای از سالن آزادی قرار گرفتند که دو سال قبل پیش از اعزام به ووهان نشسته بودند. محمود مشحون رئیس فدراسیون نیز که در آن جلسه قبل از اعزام در صحبتهایی از ارزشهای وصف ناپذیر 12 نفر نهایی تیم صحبت کرده بود بار دیگر صحبتهای آخر خود را با ملی پوشان مطرح کرد. تنها تفاوت این جلسه نسبت به دو سال قبل حضور بچیروویچ و مهران شاهین طبع اعضای کادرفنی تیم بود.

مشحون در صحبتهای علنی خود که در جمع خبرنگاران صورت گرفت تاکید کرد: بازیکنان تیم ملی هیچوقت تا این حد برای گرفتن انتقام آماده نبوده اند. انگیزه بازیکنان در این دوره بسیار بالا است و امیدواریم 20 روز بعد با شادی و نشاط در کنار عنوان قهرمانی برگردید. البته در صورت قهرمان نشدن تیم و عنوان نایب قهرمانی باز هم چیزی از ارزشهای این تیم کم نمی شود. 

بعد از صحبتهای تشویقی مشحون،‌ ملی پوشان به اتاق رئیس فدراسیون فراخوانده شدند تا چند کلمه ای هم به طور خصوصی با آنها مطرح شود. 

تیم ملی صبح فردا عازم فیلیپین شده و روز دهم مرداد در اولین دیدار جام ملتها با مالزی روبرو می شود./آق
برچسب ها: مشحون ، بسکتبال ، تمرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.