سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهان بیگلری خبر داد؛

بلیت سینما سپیده تا پایان سال به عموم نیم بها ارائه می شود

مدير عامل سازمان توسعه سينمايي سوره گفت: با توجه به افزايش بازديد و همچنين آسيب‌شناسي‌هايی كه در منطقه صورت گرفت قرار بر آن شد كه بليت سينما سپيده تا پایان سال به عموم نيم بها ارائه شود.

"سهيل جهان‌بيگلري" مدير عامل سازمان توسعه سينمايي سوره به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به افزايش مخاطبان و همچنين آسيب‌شناسي‌هايی كه در منطقه صورت گرفت قرار بر آن شد كه بليت سينما سپيده در كل سال براي عموم نيم بها ارائه شود.

وي افزود: در چند سال گذشته سينما سپيده به دليل برنامه‌ريزي نادرست، موفق به اكران خوبي نبوده است اما اخیرا تمامي امكانات این مجموعه از قبيل كف، صندلي، پرده، فضاي معماري داخلي و تجهیزات صدا و تصوير بازسازي شد تا در آينده‌ي نزديك به عنوان پاتوق فرهنگي معرفي شود.

"جهان‌بیگلری" ادامه داد: سينما سپيده به عنوان پاتوق فرهنگي براي نمایش فیلمهای بلند، كوتاه، مستند و انيميشن مناسب است و دانشجويان و مردم منطقه می توانند تعامل خوبی با این مجموعه فرهنگی مرکزی شهر داشته باشد.

وي در پايان عنوان كرد: طرح نيم‌بها شدن بليت سينما سپيده با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است، این طرح نشان داد كه با توجه به فشارهاي اقتصادي كه مردم متحمل آن هستند، بايستي قيمت برخي سينماها را در مناطق ديگر شهر نیز نيم‌بها كينم تا مردم سينما را در سبد فرهنگی خانواده خود حفظ كنند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.