سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بی ‏‏ثباتی اقتصادی در جامعه امنیت سرمایه ‏گذاری در کشور را به مخاطره می اندازد

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: بی‏‏ ثباتی اقتصادی در جامعه امنیت سرمایه‏ گذاری در کشور به مخاطره می اندازد و تولید با رکود مواجه کرده و اشتغال کاهش و بیکاری را افزایش داده و حباب ‏های قیمتی بیهوده ایجاد خواهد کرد.

خسرو عزیزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رفع بی‏ ثباتی اقتصادی انتظار نخست جامعه از دولتی محسوب می ‏شود که شعار «توسعه و اعتدال» را برای خود برگزیده است.

وی ادامه داد: به طور طبیعی افراد جامعه انتظاراتی در خصوص مسائل معیشتی دارند تا اگر کم و کاستی ‏ها یا نا بسامانی‏ هایی وجود دارد، دولت به عنوان حامی مالی آنها را برطرف کند.

عزیزی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به حضور گسترده و پرشور و شعور مردم در عرصه خطیر انتخابات و خلق حماسه سیاسی، انتظارات جامعه به حق است و بار مسئولیت دولت منتخب را سنگین ‏تر کرده است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: در برهه کنونی از زمان، مردم از مشکلاتی همچون تورم، کمبود کالاها و وابستگی به برخی کالاهای خارجی رنج می ‏برند و انتظار می ‏رود با برنامه‏ ریزی اثربخش و خوب دولت، مشکلات تقلیل یابد.

وی ادامه داد: دقت در ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی، حاکی از وجود بی‏ ثباتی اقتصادی در جامعه است.

عزیزی افزود: دولت مسئول اقتصاد کلان کشور است که یکی از ارکان آن، دستیابی به ثبات اقتصادی است.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه تصریح کرد: اگر نوسانات اقتصادی جامعه زیاد باشد که به طور خاص در تورم و افزایش سطح عمومی قیمت ‏ها ظاهر می ‏شود، نتیجه آن فشار به اقشار آسیب ‏پذیر و متوسط به پایین جامعه است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.