سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراضات در تونس همچنان ادامه دارد

همزمان با ادامه اعتراضات در تونس در پي ترور يکي از نمايندگان پارلمان اين کشور،‌ برخي افراد در صدد ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم هستند که انفجار صبح امروز از آن جمله به شمار مي رود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ عماد شطاره خبرنگار اين شبکه در تونس در گفتگويي درباره آخرين تحولات اين کشور پس از ترور محمد البراهمي نماينده پارلمان اين کشور گفت: ديشب اعتراضات در مناطق مختلف کشور ادامه يافت و نيروهاي امنيتي نيز با استفاده از گلوله هاي گاز اشک آور اقدام به سرکوب اعتراضات کردند. بارزترين اعتراضات در سيدي بوزيد و قفصه بود. شمار زيادي از افراد نيز در مقابل مقر مجلس موسسان در پايتخت تونس دست به اعتراض زدند. 

وي در ادامه به مسئله تعليق عضويت چهل و دو تن از نمايندگان مخالف در مجلس موسسان تونس اشاره کرد و افزود: اين افراد خواستار انحلال مجلس و تشکيل جبهه نجات شده اند. تعليق عضويت اين افراد در واقع به منزله اجراي عملي بيانيه اي است که صادر کرده بودند. 

خبرنگار با اشاره به انفجار کوچکي که امروز در منطقه حلق الوادي روي داد گفت: اين حادثه ناشي از انفجار يک خودرو بود که در حد خود انفجار محدودي به شمار مي رود اما پيامي که از اين انفجار مد نظر است اهميت زيادي دارد. برخي مي خواهند در ميان مردم رعب و وحشت ايجاد کنند و در پايگاه هاي ارتباط اجتماعي نيز هشدارهاي زيادي به مردم درباره شرکت در مراسم تشييع جنازه و نزديک شدن به خودروهايي که در کنار خيابان پارک شده است داده اند.

برچسب ها: تونس ، اعتراض ، ادامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.