سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدانی:

کم کردن وزن در عملکرد مسابقات مسکو اثر گذاشت

جودوکار وزن منفی 60 کیلوگرم کشورمان گفت: در مسابقات گراند اسلم مسکو به دلیل اینکه وزن زیادی را کم کرده بودم نتوانستم آنگونه که شایسته است حاضر شوم.

بهزاد وحدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران یک هفته قبل از آغاز رقابت های گراند اسلم مسکو همراه تیم نیروهای مسلح به مسابقات ارتش های جهان اعزام شده بودم و موفق شدم تنها مدال آن پیکارها را به دست آورم اما از آنجا که وزن زیادی کم کرده بودم نتوانستم در مسابقات مسکو آنگونه که دوست دارم حاضر شوم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مدال برنز رقابت های ارتش های جهان را کسب کردم فقط 3 یا 4 روز استراحت داشتم و بعد به مسکو رفتیم در مسابقات گراند اسلم هم اولین رقیبم که جودوکاری از کشور میزبان بود را پس از 5 دقیقه مبارزه شکست دادم اما در دومین مسابقه ام رو در روی حریفی از آذربایجان قرار گرفتم که مدال برنز جهان را داشت و فکر می کنم نفر پنجم رنکینگ جهان نیز هست به همین دلیل در مبارزه با وی بدنم خالی کرد و نتوانستم پیروز شوم.

وحدانی در خصوص اردوی مشترکی که پس از مسابقات در مسکو برگزار شد اظهار داشت: این اردو بسیار عالی بود و فرصتی شد تا به همراه قهرمانان جهان و المپیک تمرین کنیم. تمرین با این قهرمانان باعث می شود تا هم از آنها یاد بگیریم و هم اینکه سطح جودوی خود را بالاتر بیاوریم.

وي گفت: جودوکاران ایران چیزی از نظر بدنی از آنها کم ندارند و تنها باید به این باور برسیم که می توانیم جودوکار وزن منفی 60 کیلوگرم کشورمان حضور آرش میر اسماعیلی در کنار تیم ملی را عاملی برای ایجاد انگیزه دانست و در این باره گفت: وضعیت کنونی فدراسیون جودوی ایران به گونه ای است که دیگر هیچ مشکلی نداریم. آرش میر اسماعیلی نایب رئیس و مدیر تیمهای ملی هم سعی کرده است تا همیشه در کنار ملی پوشان باشد.

وي افزود: حضور وی با توجه به تجربه خوبی که در جودو دارد باعث ایجاد انگیزه می شود و با قاطعیت می گویم که اگر میر اسماعیلی نبود انگیزه کمی برای رقابت و پیشرفت داشتیم./آق
برچسب ها: وحدانی ، مسکو ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.