سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا:

قهرماني به مدال نقره رسید/امامي روی سکوی سوم

در رقابت‌هاي روز نخست مسابقات كشتي آزاد قهرماني نوجوانان آسيا که امروز (5 مردادماه) در شهر اولان باتور پايتخت مغولستان به پایان رسید تیم کشورمان صاحب یک مدال نقره ویک برنز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پايان مسابقات سه وزن نخست خيراله قهرماني نماينده وزن 46 كيلوگرم كشورمان صاحب مدال نقره شد و يونس امامي در وزن 42 كيلوگرم به مدال برنز رسيد. ابوالفضل حاجي پور نماينده وزن 50 كيلوگرم كشورمان نيز از دور رقابت ها كنار رفت.

بر اين اساس نتايج كشتي گيران كشورمان به شرح زير است:

در وزن 42 كيلوگرم يونس امامي در دور نخست مقابل كوم هيوك كيم از كره شمالي با نتيجه 8 بر 2 شكست خورد اما با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، امامي به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي در ديدار رده‌بندي جاتين از هند را با نتيجه 4 بر 2 شكست داد و صاحب مدال برنز شد. در اين وزن كشتي گيران كره شمالي و قزاقستان اول و دوم شدند.

در وزن 46 كيلوگرم خيراله قهرماني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر از سد دايكي آراكي از ژاپن گذشت وي در دور بعد با نتيجه 4 بر صفر گلومجان آبولايف از ازبكستان را شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. وي در ديدار پاياني مقابل نورجان سيتجان از قزاقستان با نتيجه 7 بر 2 شكست خورد و به مدال نقره رسيد.

در وزن 50 كيلوگرم ابوالفضل حاجي پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتيجه 6 بر 4 مغلوب ماسخات بايموخامدوف از قزاقستان شد و با توجه به شكست اين حريف در دور بعد، حاجي پور از دور رقابت‌ها كنار رفت. در اين وزن كشتي گيران ازبكستان و كره شمالي به ديدار فينال راه يافتند./آق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.