سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر رییس انجمن سپک تاکرا از باشگاه تراکتور سازی

اعلام آمادگی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی برای تیم داری در لیگ سپک تاکرا خبر خوشی برای این رشته ورزشی بود.

 
بدون تردید زحمات رییس هیات انجمن های ورزشی و مسئول کمیته این رشته در استان آذربایجان شرقی دلیل اصلی بود که مسئولان یکی از قدیمی ترین و با ریشه ترین باشگاه های ایران حاضر شده اند در لیگ تازه تاسیس سپک تاکرا تیم داری کنند.

سهراب آزاد رییس انجمن و نایب رییس ایرانی سپک تاکرا آسیا با تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان در آذربایجان شرقی در پیامی از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

وی در این پیام گفته است: باید از اقایان هوشنگ سروش رییس موفق هیات انجمن های ورزشی استان آذربایجان شرقی که همیشه و در همه حال یارو یاور ورزش و بخصوص رشته سپک تاکرا در آن استان عزیز بوده اند کمال تشکر را داشته باشم که توانستند با جلب رضایت مدیران باشگاه تراکتور سازی مقدمات حضور ایشان در لیگ این رشته را فراهم سازند.

وی اضافه کرد: همچنین بدون تردید زحمات دوست و همکار خوبم شهرام عبادالهی رییس کمیته سپک تاکرا آذربایجان شرقی و یکی از مربیان جوان این رشته در همکاری با تراکتور سازی توانسته پای این باشگاه را به لیگ سپک تاکرا باز کند.

البته باید از مدیران باشگاه تراکتور سازی هم تشکر کنم که با این حرکت خود بدون تردید در رشد سپک تاکرا نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

آزاد در پایان گفت: در هر حال امیدوارم که این عزیزان بتوانند الگویی خوب برای سایر استان ها باشند و در آینده ای نزدیک شاهد حضور باشگاه های مطرح کشورمان در لیگ سپک تاکرا باشیم./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.