سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ماهانه 2 هزار كودك در مراكز فرآموز شكيب

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 14 از آموزش ماهانه 2هزار كودك در مركز فرآموز شكيب در سطح منطقه خبر داد.

محمد سيفي پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت:در همين راستا مركز فرآموز شكيب جهت آموزش مهارتهاي رفتاري به كودكان قدم برداشته كه فعاليت هاي آن مركز پيرامون موضوع احترام است.
وي افزود:به همين منظور تمام تلاش مربيان برآنست كه با اجراي برنامه هاي هدفمند آموزشي و پرورشي و فعالسازي تمام حواس پنج گانه كودكان، سطح رشد و توانايي عمومي كودكان را افزايش داده و بر تجربه هاي آنها در تعاملات و ارتباطات اجتماعيشان بي افزايد تا آنها قادر باشند، هدفمند و آگاهانه وارد صحنه عمل شده و اشكالات رفتاري خود را برطف كرده و به راحتي ابراز وجود كنند.
سيفي پور اظهار داشت:مركز فرآموز شكيب داراي 5 كارگاه تكنولوژي محور با موضوعات احترام به طبيعت، احترام به خود، احترام به انديشه، احترام به ديگران و احترام به قانون است.
وي ادامه داد: در اين مركز مربيان بصورتي شاد، خلاق و پرسپوليس انرژي و با شركت دادن كودكان در بحث و بازي هاي هدفدار به هدايت و آموزش كودكان مي پردازند.
وي خاطر نشان كرد:در كارگاه ها از تصاوير به منظور جملات، از وسايل كمك آموزشي از قبيل نمايش اسلايد ويدئو پروژكتور و فيلمهاي آموزشي مربوط به قانون در محيط خانه، مدرسه و جامعه در راستاي تسهيل در آموزش و بالا بردن ميزان اثرگذاري در كودكان استفاده مي شوند./ف
برچسب ها: اموزش ، کودک ، شکیب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.