سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

پتروشيمي تبريز در رده نخست دوچرخه سواري آسيا قرار گرفت

اتحاديه بين المللي دوچرخه سواري جديدترين رده بندي بهترين هاي تورهاي اين رشته را در قاره هاي مختلف اعلام كرد كه بر اساس آن پتروشيمي تبريز در رده نخست آسيا قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،در رده بندي بهترين تيم هاي تورهاي آسيايي نيز پتروشيمي تبريز با يك پله صعود و كسب ۶۸۸ امتياز در رده نخست ايستاد، ده روساي ژاپن با ۵۸۶ امتياز در مكان دوم قرار گرفت و آستاناي قزاقستان با ۴۲۵ امتياز و چهار پله صعود سوم شد.

تيم آينده تبريز هم با سه پله سقوط نسبت به ماه قبل و كسب ۱۹۵ امتياز در رده يازدهم اين رده بندي قرار گرفته است.

در رده بندي انفرادي بهترين هاي تورهاي آسيايي نيز ديويد مورنو ركابزن كلمبيايي ده روساي ژاپن با ۳۴۳ امتياز در رده نخست قرار دارد و كي هو چوي از هنگ كنگ كه در رده سني زير ۲۳ سال مسابقه مي دهد با ۲۴۳ امتياز دوم است.

صمد پورسيدي از پتروشيمي تبريز كه به تازگي قهرمان تور كينگ هايليك چين شده است با ۲۳۴ امتياز در رده سوم و قادر ميزباني دوچرخه سوار ۳۸ ساله پتروشيمي با ۲۲۴ امتياز در رده چهارم اين رده بندي قرار دارند.

امير كلاهدوز با ۱۲۳ امتياز در رده دوازدهم، علي خادمي از آينده تبريز با ۱۰۰ امتياز در رده هجدهم و آروين معظمي از آينده با ۸۶ امتياز در رده بيست و يكم از جمله ركابزنان ايراني حاضر در رده بندي بهترين هاي تورهاي آسيايي هستند./س

برچسب ها: پتروشیمی ، تبریز ، دوچرخه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.