سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساداتيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اتحاديه اروپا درصدد تضعيف قدرت حزب‌الله در منطقه است

يک کارشناس روابط بين‌الملل گفت: حزب‌الله لبنان به مثابه یک قدرت بالقوه همواره مقابل رژيم صهيونيستي مقاومت کرده است. لذا تلاش براي قرار دادن نام حزب‌الله در لیست تروریست‌ها با هدف تخريب آن نزد افکار عمومي و از بين بردن قدرت حزب‌الله در منطقه صورت مي‌گيرد.

"سيد جلال ساداتيان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام اخير اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله لبنان اظهار داشت: این اقدام  ناشایست اتحادیه اروپا مبنی بر تروریست خواندن حزب الله لبنان، بیشتر مربوط به مسئله سوريه است.، چرا که  تصور اروپايي‌ها و به ويژه فرانسويان بر این است که حزب‌الله لبنان در سوریه ايفاي نقش می‌کند.
 
ساداتيان تصریح کرد: دو کشور سوریه و لبنان همواره روابط حسنه‌ای داشته‌اند، به همین دلیل کشورهای غربی بر این باورند که حزب الله در حال کمک رسانی به دولت بشار اسد در مقابله با تروریستهاست.
 
 اين کارشناس روابط‌ بين‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان به مثابه یک قدرت بالقوه  همواره در مقابل جنایت‌های رژيم صهيونيستي مقاومت کرده و حتی شکست‌های سنگینی به این رژیم جعلی  وارد کرده است. لذا  کشورهای غربی با لابی‌گری رژیم صهیونیستی،  تلاش دارند با قرار دادن اسم حزب الله لبنان در لیست تروریست‌ها، افکار جهانی را علیه حزب الله تحريک کرده و قدرت حزب‌الله در منطقه را تحت تاثير قرار دهند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.