سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اجرای منطقه اقتصادی ويژه در استان زنجان

تمام مسوولان استان زنجان آماده آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،  استاندار زنجان در جلسه منطقه ويژه اقتصادی ، ايجاد منطقه ويژه اقتصادی را ازطرح  های مهم استان برشمرد و با بيان اينکه همه مقدمات اجرای طرح انجام شده، گفت: هدف از تشکيل اين جلسه ايجاد آمادگی و هماهنگی در دستگاههای اجرايی جهت تسريع در روند اجرای اين طرح است.

رئوفی نژاد طرح ايجاد منطقه ويژه اقتصادی را، بزرگ ترين کار اقتصادی استان دانست و افزود: اين طرح  علاوه بر استان، برای منطقه شمالغرب کشور نيز با اهميت است.

  وی انتخاب موقعيت مکانی منطقه ويژه اقتصادی زنجان را مطلوب دانست و ادامه داد :موقعيت جغرافيايی مناطق ويژه و مناطق آزاد اقتصادی بايد به شهر نزديک باشد که اين موضوع در انتخاب موقعيت منطقه ويژه اقتصادی استان بخوبی لحاظ شده است.

 استاندار زنجان اضافه کرد: با مزایا و منافعی که مناطق ویژه اقتصادی برای واحدهای صنعتی مختلف می توانند داشته باشند، بلافاصله پس از آغاز عملیات اجرایی این منطقه در زنجان، سرمایه گذاران بسیاری برای ورود به این منطقه در این استان حاضر خواهند شد.

 رئو فی نژاد تصریح کرد: 1000 هکتار زمين در منطقه روستای سارمساقلو برای اجرای اين طرح پيش بينی شده که زيرساختهای آن بزودی فراهم شده و بسرعت واحدهايی که بدنبال استفاده از مزايای مناطق ويژه اقتصادی هستند در آن مستقر خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:چنانچه بخش خصوصی برای ورود به اين طرح تمايل داشته باشد می توانند با سازمان همياری شهرداری های استان بعنوان مسئول طرح ، مشارکت داشته باشد./س


برچسب ها: منطقه ، اقتصادی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.