سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

آموزش‌و پرورش در کنار هوشمند‌سازی، به گرمایش مدارس توجه کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اجرای طرح هوشمند‌سازی در مدارس کشور، گفت: آموزش و پرورش در کنار هوشمند‌سازی، به سیستم گرمایش استاندارد مدارس نیز توجه کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میر قسمت موسوی‌اصل با اشاره به اجرای طرح هوشمند‌سازی در مدارس کشور، توضیح داد: هوشمند سازی مدارس کشور از گام‌های ارزنده‌ای است که در چند سال اخیر برداشته شده و می‌تواند سیستم آموزشی ایران را هم رتبه کشورهای پیشرفته جهان قرار دهد.
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید در اجرایی کردن طرح هوشمند سازی مدارس پس از اجرایی آزمایش این طرح، عدالت آموزشی را رعایت کرده و همه مدارس کشور را هوشمند سازی کند.
حجت الاسلام موسوی افزود: آموزش و پرورش در کنار هوشمند‌سازی، به سیستم گرمایش استاندار مدارس نیز توجه کند تا در آستانه فصل سرما خانواده‌ها در مناطق روستایی و محروم نگرانی وسایل گرمایشی غیر استاندارد در مدارس را نداشته باشد تا حادثه تلخی اتفاق نیفتد.
وی یادآور شد: آموزش و پرورش باید در کنار هوشمند سازی مدارس، نیازهای اولیه و ضروریات مدارس را نیز تامین کند چرا که در فقدان این نیازهای ضروری مباحثی مثل هوشمند سازی مدارس جواب نمی‌دهد/س.

برچسب ها: اردبیل ، توجه ، به ، گرمایش ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.