سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران در بابلسر

اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران در بابلسر آغاز شد

مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای افزایش آمادگی ورزشکاران اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی با حضور 45 ورزشکار از استان های مختلف کشور در بابلسر آغاز شد .

بوداغی افزود: ورزشکاران دعوت شده به این مرحله از اردوی آماده سازی ، تمرینات خود را از صبح روز پنجشنبه به مدت چهار روز در سالن های ورزشی اردوگاه شهید عظیمی برگزار کردند.

وی تصریح کرد: این اردو در همه رده های سنی برپا می شود و هفت کاراته کای مازندرانی نیز برای قرار گرفتن در فهرست نهایی نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی و جهانی تلاش خواهند کرد.

مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور گفت : فاطمه چالاکی ، رزیتا علیپور در رده سنی بزرگسالان ، ، مبینا کاویانی ، فرناز کاظم پور و رخساره مددیان در رده سنی امید و زهره برزگر و زینب رضایی در رده سنی جوانان ، مازندرانی های دعوت شده به اردوی تیم ملی کاراته هستند .

بوداغی افزود: نفرات برتر این مسابقات به دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی که از 31 شهریور تا 9 مهر ماه در اندونزی برگزار می شود اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کمیته فنی فدراسیون، در این مرحله از اردو ، برای هر وزن دو کاراته کا فراخوانده شدند که در پایان اردو ، برای هر وزن یک ورزشکار انتخاب خواهد شد./س


برچسب ها: آغاز ، اردو ، کاراته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.