سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

تیم تحقیقات پسته کشور از ایستگاه تحقیقات پسته دامغان دیدن کرد

تیم کارشناسی و مدیریتی موسسه تحقیقات پسته کشور از ایستگاه تحقیقات پسته دامغان بازدید کرد

 

ˈ به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ،علیرضا توکلیˈ مسوول مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان(شاهرود) گفت : معاون پژوهشی موسسه تحقیقات پسته کشور به همراه روسای بخشهای تخصصی از ایستگاه تحقیقات پسته دامغان به عنوان اصلی ترین و فعالترین ایستگاه موضوع تحقیقات پسته کشور بازدید کرد.

وی خاطر نشان کرد : در این بازدید ،باغ کلکسیون ارقام پسته،استخر ذخیره آب و خط انتقال آب مورد بازدید قرار گرفت.

وی اعلام کرد : روند اجرای پروژه تحقیقاتی آبیاری قطره ای زیر سطحی و مطبق اصلاح شده توسط مجری پروژه تشریح و مورد توجه تیم کارشناسی قرار گرفت.

توکلی گفت : در جلسه مشترکی هم که در این خصوص برگزار شد ، رویکردهای پژوهشی این مرکز ارائه و از سوی معاون پژوهشی قول مساعد برای تامین نیازهای این مرکز داده شد.

مسوول مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان اضافه کرد : از سوی این مرکز ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرمسار و آرادان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

وی اظهار داشت : در این دیدار پروژه های در دست اجرای ایستگاه تحقیقات کشاورزی گرمسار (آرادان) واقع در داورآباد و مجموعه امکانات و تاسیسات این ایستگاه بازدید شد .

وی بیان کرد :در جلسه مشترک با مسوولین مدیریت جهادکشاورزی شهرستان های گرمسار و آرادان و محقق ایستگاه نیز بر تعیین تکلیف اراضی در اختیار این مرکز و نیز تقویت جایگاه، امکانات و عملکرد علمی پژوهشی آن مورد تاکید قرار گرفت/س
برچسب ها: تحقیقات ، پسته ، بازدید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.