سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرپور:

این بازی یادآور حماسه ملبورن بود/سپاهان مدعی اصلی قهرمانی است

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: زمانی که داور 8 دقیقه زمان تلف شده برای بازی اعلام کرد گمان کردم در مقابل تیم ملی استرالیا در ملبورن به میدان می روم!

مهدی جعفرپور هافبک جدید تیم فوتبال سایپا البرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص انتقالش از سپاهان به سایپا اظهار داشت: متأسفانه شرایطی پیش آمده بود که دیگر صلاح نمی دیدم در این تیم به فوتبالم ادامه دهم شاید این تیم روی من نظر داشت ولی من دیگر نمی خواستم در سپاهان بازی کنم و تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

وی در ادامه افزود: در فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم که به نظرم بهترین آنها را برگزیدم و راهی تیم سایپا شدم.

جعفرپور در خصوص اینکه با توجه به قراردادش با سپاهان چگونه به سایپا منتقل شده گفت: در اول فصل 92-91 در قراردادم بندی وجود داشت که اگر تمایل داشتم در پایان فصل از این تیم جدا و به تیم دیگری منتقل شوم با انتقالم موافقت کنند به همین خاطر مشکلی برای دریافت رضایت نامه از این تیم نداشتم.

بازیکن تازه وارد نارنجی پوشان در خصوص بازی ابتدایی این تیم در مقابل داماش و انتفاقات این بازی تصریح کرد: در ابتدا می بایست بگویم که اخراج بازیکن ما کار درستی نبود، روی کارت زرد دومی که بابک حاتمی دریافت کرد بحثی وجود ندارد ولی به نظر من کارت زرد اول نباید داده می شد و در این تصمیم عجولانه جو ورزشگاه و هواداران داماش مؤثر بودند.

وی در ادامه گفت: بر این باوریم فوتبال ما یک فوتبال حرفه ای است ولی برای بنده جای تعجب دارد که چگونه در یک فوتبال حرفه ای اجازه می دهند یک بازی در چنین زمینی برگزار شود!

متأسفانه در این دیدار باید روی چمن مصنوعی به میدان می رفتیم و این امر در کیفیت بازی و روند تاکتیکی تیم ما مؤثر بود!

در نیمه دوم 8 دقیقه وقت اضافه اعلام شد

جعفرپور در ادامه افزود: وقتی داور چهارم زمانهای تلف شده را اعلام کرد متحیر شدم و به نظرم در این بازی اتفاق خاصی رخ نداد که این میزان زمان تلف شده داشته باشد یک لحظه به یاد ملبورن و بازی تیم ملی مقابل استرالیا افتادم!

بازیکن تازه وارد سایپا که به تازگی در ابتدای فصل به این تیم منتقل شده در خصوص سوالی مبنی بر میزان آمادگی اش پاسخ گفت: از انگیزه بالایی برخوردارم و فکر می کنم آمادگی خوبی برای حضور در تیم سایپا دارم بالاخره من از سپاهان به این تیم آمدم و تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا بتوانم نظر سرمربی را جلب کنم و در ترکیب ثابت تیم جای داشته باشم امیدوارم بتوانم با بازی های مؤثر در سايپا روزهای خوبی را سپری کنم و در نهایت به تیم ملی کشورم دعوت شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در پایان فصل یکی از 5 تیم بالای جدول باشیم و به اعتقاد بنده با یارگیری هایی که تیم اصفهانی در این فصل داشت می توان سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی دانست./آق

برچسب ها: جعفرپور ، هافبک ، سایپا ، سپاهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.