سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تدابیر ویژه برای جلوگیری از جیره‌بندی آب درمشهد

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو، با بیان اینکه برای هیچ‌کدام از نقاط کشور جیره‌بندی آب اعمال نشده است، گفت: تدابیر ویژه و مناسبی برای تهران، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و تبریز به کار بسته‌ایم که نوبت‌بندی و جیره‌بندی آب رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد علیرضا دایمی در پاسخ به این سؤال که آیا جیره‌بندی یا نوبت‌بندی آب در کشور داریم، افزود: تمام تلاش خود را در دو هفته اخیر با توجه به افزایش دما به کار بسته‌ایم که در هیچ منطقه‌ای از کشور نوبت‌بندی و جیره‌بندی اعمال نشود.

وی ادامه داد: تدابیر ویژه و مناسبی برای تهران، مشهد، اصفهان، رشت، شیراز و تبریز به کار بسته‌ایم که نوبت‌بندی و جیره‌بندی رخ ندهد که خوشبختانه در کلان‌شهرها این اتفاق نیفتاده است البته گاه کاهش فشار آب را داشته ایم.

وی اضافه کرد: کاهش فشار آب به این علت است که نزدیک اذان مغرب مصرف آب یک‌باره افزایش می‌یابد و در مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهرها، آب به طبقات بالایی ساختمان‌ها نمی‌رسد.

دایمی ادامه داد: چندین بار پیام به مردم داده‌ایم تا در شرایط حاضر که درجه دما افزایش یافته است به ما کمک کنند و اگر این 15روز را پشت‌سر بگذاریم ،پیک مصرف کاهش می‌یابد/س 

 

برچسب ها: تدابیر ، آب ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.