سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

برای برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی اردبیل باید دبیرخانه تشکیل شود

استاندار اردبیل گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین بزرگداشت روز ملی اردبیل در سال های آینده باید دبیرخانه ای با نفرات مشخص در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل دایر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در آیین بزرگداشت روز ملی اردبیل در نگارخانه ختایی مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی افزود: این دبیرخانه باید در قالبی مشخص در برنامه کاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ثبت شود و بطور منظم تشکیل جلسه دهد.

وی اضافه کرد: دبیرخانه روز ملی اردبیل می تواند مانند سایر کارگروه ها بطور ماهیانه تشکیل جلسه داده و برنامه های خود را برای برگزاری آیین های خاص این روز طی سال های آینده تبیین کند.

استاندار اردبیل ادامه داد: از این ظرفیت بسیار خوبی که ایجاد شده می توان حتی برای قدردانی از چهره های شاخص استانی استفاده کرد که البته نفرات منتخب باید دارای شاخصه های منحصر به فرد باشند.

نیکزاد بیان کرد: اگر سطح برگزاری آیین گرامیداشت این روز بالا باشد، افراد و دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه با شکوه تر این روز پیشقدم خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه گذشته ما باعث فخر ماست، اظهار کرد: وقتی تاریخ اردبیل را در زمینه های مختلف و از جمله زمینه های فرهنگی و مذهبی مرور می کنیم اثرات و فعالیت های صورت گرفته در آن موجبات شادی، رضایت مندی و احترام همگان می شود.

وی افزود: براین اساس هرچه در معرفی این تاریخ و فرهنگ پربار تلاش کنیم در جهت گیری های امروز ما تاثیر خوبی خواهد گذاشت، بخصوص در چنین روزهایی که برخی فاصله ها مشاهده می شود چنین مسایلی برای ما به مثابه هشداری عمل می کند و از این رو باید از آن به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، تشکیل ، دبیر ، خانه ، روز ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.