سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رحيمي صورت گرفت؛

بهره‌برداري از 4 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان کردستان

با حضور معاون اول رئيس‌جمهور 4 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان کردستان به طور همزمان به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي صبح امروز (شنبه) در دومين روز از سفر خود به کردستان با حضور در منطقه بهاران واقع در شهرک زاگرس سنندج ضمن افتتاح پروژه 360 واحدي مسکن مهر کارکنان دادگستري، در مجموع 4000 واحد مسکن مهر با اعتباري بالغ بر 2550 ميليارد ريال را در سطح استان به طور همزمان افتتاح کرد.
 
معاون اول رئيس‌جمهور همچنين از يک واحد مسکوني کارکنان دادگستري بازديد کرد و به طور نمادين کليد اين واحد را به مالک آن واگذار کرد.
 
گفتني است همزمان با افتتاح واحدهاي مسکوني مهر استان کردستان، چند پروژه عمراني نيز به شکل همزمان در سطح استان به بهره‌برداري رسيد.
 
احداث 60 کيلومتر بزرگراه (سنندج- همدان) با اعتبار 750 ميليارد ريال، ايمن سازي، بهسازي و روکش آسفالت 62 کيلومتر از محورهاي استان با اعتبار 82 ميليارد ريال، احداث 12 کيلومتر جاده بين شهري و روستايي با اعتبار 50 ميليارد ريال، احداث فاز اول کمربندي شهري حاشيه کوه آبيدر به طول 1.3 کيلومتر با اعتبار 30 ميليارد ريال و احداث مجموعه ورزشي ايثارگران سنندج با متراژ 5594 مترمربع و با اعتبار 57 ميليارد ريال، پروژه هايي بودند که همزمان با افتتاح واحدهاي مسکوني مهر استان کردستان توسط رحيمي به بهره برداري رسيدند.
 
همچنين با حضور معاون اول رئيس‌جمهور 4 طرح مهر ماندگار بطور همزمان از طريق ويدئو کنفرانس در سطح استان کردستان مورد بهره برداري قرار گرفت .
 
اورژانس و درمانگاه بيمارستان 32 تختخوابي سروآباد ، دانشکده و درمانگاه تخصصي دندانپزشکي سنندج ، مجتمع فرهنگي ، ورزشي و توانبخشي ايثار سنندج و تاسيسات فاضلاب شهرستان مريوان طرح هايي بودند که با حضور رحيمي افتتاح شدند.
 
دانشکده دندانپزشکي سنندج در زميني به مساحت 7500 متر مربع و با اعتبار 70 ميليارد ريال ، مجتمع ايثار با اعتبار بيش از 81 ميليارد ريال و تاسيسات فاضلاب شهرستان مريوان با اعتبار بيش از 122 ميليارد ريال احداث شده است .
 
معاون اول رئيس‌جمهور پس از افتتاح اين پروژهها در جمع شماري از مردم سنندج با بيان اينکه استان کردستان جواناني مستعد و با انگيزه دارد، گفت : بايد زمينه‌هاي ترقي و جهش اين جوانان فراهم شود تا با رفع موانع در اين استان شاهد پيشرفت و تحول هرچه بيشتر باشيم .
 
وي با تاکيد بر لزوم سرمايه‌گذاري در استان کردستان، خاطر نشان کرد :‌دولت به تنهايي نمي‌تواند به اندازه کافي سرمايه گذاري کند و لازم است بخش خصوصي نيز در اين استان فعال شود تا با جذب سرمايه گذاران شاهد اجراي پروژه ها و طرح هاي متعدد باشيم .
 
معاون اول رئيس‌جمهور افزود: استان کردستان امروز مانند گذشته نيست و محروميت‌هاي گذشته از اين استان زدوده شده اما امروز نيازمند تقويت بخش صنعت در اين استان هستيم .
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.