سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

آغاز فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی سیستان و بلوچستان

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: به‌زودی فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، علی ابراهیمی در جلسه هماهنگی فروش سوخت در شهرستان هیرمند اظهار داشت: به‌زودی فروش سوخت در شهرستان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان (روستاهای شعاع 20 کیلومتری مرز) آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون دو شهرستان سراوان و هیرمند از این امکان بهره‌مند بودند افزود:درهمین راستا مقرر شده است به‌زودی درآمدهای سوختی مرزنشینان در بین مردم توزیع شود.

علی ابراهیمی بر ورود کالا تا مبلغ دو میلیون تومان توسط مرزنشینان تأکید کرد و گفت: این استان باید هرچه سریع‌تر نسبت به توزیع کارت مبادلات مرزی و فراهم کردن زمینه واردات کالا برای مرزنشینان اقدام کند.

ابراهیمی بیان کرد: بازارچه‌های مرزی گمشاد، میلک، میرجاوه، کهک، پیشین ریمدان برای واردات کالاهای مرزنشینان و فروش سوخت مرزی در استان فعال شدند.

سلطانعلی دهمرده، فرماندار هیرمند نیز گفت: کار جمع‌آوری شماره حساب‌های سرپرستان خانوار به اتمام رسیده و به‌زودی این شماره حساب‌ها در اختیار بانک‌های عامل برای واریز سود حاصل از فروش قرار خواهد گرفت./س

برچسب ها: فروش ، سوخت ، سیستانو ، بلوچستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.