سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه های فاخر در کما

در حالی که همه فکر می کردند مخالفت های جدی با پروژه ی لاله در انتها مثمر ثمر می شود و سازندگان خیلی پیگیر و جدی آن را شروع کردند و در حال طی کردن مراحل فنی آن برای نمایش در جشنواره ی فجر هستند.

به گزارش بشاگاه خبرنگاران؛ سرسختی دولت دهم احتمالا مهمترین ویژگی آن بود در حالی که همه فکر می کردند مخالفت های جدی با پروژه ی لاله در انتها مثمر ثمر می شود و سازندگان را ودار می کند که قید تولید این فیلم را بزنند، آنها خیلی پیگیر و جدی آن را شروع کردند و در حال طی کردن مراحل فنی آن برای نمایش در جشنواره ی فجر هستند.

طبق گفته ی سازندگان احتمالا بخشی از مراحل فنی در خارج از کشور انجام می شود. در عین حال خبری آمده بود که به زودی یک کارگردان آمریکایی به همراه نادر طالب زاده فیلمی درباره ماجرای شلیک موشک ناو وینسنس به هواپیمای مسافر بری ایران می سازند.

طبق گفته ی مدیران بودجه ی آن با شراکت خارجی ها فراهم شده بود و قرار بود کار به زودی شروع شود اما فعلا این پروژه، که جز پروژه های فاخر محسوب می شود خوابیده است اگر چه فارابی اعلام کرده آماده ی همکاری با سینماگران است.

اما ظاهرا مشکل بودجه آن قدر جدی است که دو فیلم فاخر تهمینه میلانی و کیومرث پوراحمد(هر دو درباره دفاع مقدس) فعلا نتوانسته اند سرمایه لازم را از بنیاد فارابی به دست بیاورند. بنابراین تا امروز فیلم لاله به همراه چمران تنها تولیدات بخش دولتی هستند که در سال جدید مراحل مختلف فنی را پشت سر می گذارند. فیلم فاخر فعلا از بورس افتاده پول برای ساخت فیلم های جمع و جور هم موجود نیست چه برسد به فاخر!./ص
 
منبع: مجله سینمایی24
برچسب ها: کما ، فیلم ، سینما ، فیلم لاله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.