سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم ملی والیبال بانوان به کشور بازگشت

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان شب گذشته (پنج شنبه شب) پس از یک هفته حضور در جمهوری آذربایجان به تهران بازگشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان بانوان کشورمان ساعت 23 دیشب از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شدند.

تیم ملی والیبال زنان ایران یک هفته در جمهوری آذربایجان اردوی برون مرزی خود را برگزار کرد که همزمان با این اردو پنج دیدار تدارکاتی با تیم ملی والیبال آذربایجان که رتبه 35 رده بندی جهانی والیبال زنان را در اختیار دارد، انجام داد.

شاگردان "میترا شعبانیان" دیروز پنج شنبه در آخرین روز اردوی خود در باکو یک جلسه تمرین داشتند. همچنین با محسن پاک آیین سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان دیدار کردند.
 
"پاک آیین" در این دیدار با آرزوي موفقيت براي تيم ملي واليبال كشورمان در مسابقات آسيايي تايلند گفت: برتري تيم هاي ملي و باشگاهي كشورمان در ميادين ورزشي مايه سربلندي ايران اسلامي در جهان است.

وی تاکید کرد: هر چه این افتخارآفرینی ها افزایش یابد نشاط و شادابي بیشتری در داخل كشورمان عزیزمان ایجاد می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران نیز در این دیدار گزارشی از اردوی هفت روزه ملی پوشان در باکو ارائه کرد و گفت: در بازيهاي دوستانه اي كه با تيم ملي بانوان جمهوري آذربايجان به عنوان يكي از تيم هاي مطرح در اين رشته ورزشي داشتيم، بازيكنان تيم كشورمان نشان دادند كه در ميادين بين المللي حرف هاي زيادي براي گفتن خواهند داشت.

شعبانیان افزود: هر چند ما هر پنج ديدار تداركاتي را به تيم ميزبان واگذار كرديم، اما با ملاحظه فاصله نتايج ديدارها مي بينيم كه بازيكنان ما به رغم تنگناهايي كه با آن مواجه هستند، در مقابل تيمي كه دائما با تيم هاي مطرح اروپايي بازي مي كند، درخشش خوبي داشته اند.

سرمربي تيم ملي واليبال كشورمان برگزاري اردوي تداركاتي آذربايجان را فرصت مناسبي براي محك زدن بازيكنان و شناسايي نقاط ضعف و قوت تيم دانست و گفت: این اردو برای مسابقات پیش رو بسیار مهم بود و امیدوارم با استفاده از تجربه این بازی ها در مسابقات قهرمانی آسیا بهتر از سال های گذشته ظاهر شویم.

هفدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني زنان آسيا در دو شهر ناخون پاتوم و راچاپوري تايلند از ۲۳ شهريور تا يكم مهر سال جاري برگزار مي‌شود كه تيم ملي واليبال بانوان كشورمان در گروه دوم اين مسابقات با تيم‌هاي چين، هند و فيليپين همگروه است./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.