سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه جشنواره پرچم بعد از پایان ماه مبارک رمضان

دبیر اجرایی نخستین جشنواره پرچم از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛   محسن یونسی دبیراجرایی جشنواره پرچم  گفت: باتوجه به ظرفیت جشنواره و قابلیت‌های گسترده آن، خوشبختانه با وجود آنکه دوره اول خود را سپری می‌کرد، از محدوده شهر تهران خارج و به شکلی فراگیر و ملی در سطح کشور گسترش پیدا کرد، به‌گونه‌ای که از تمام نقاط کشور آثاری ارزشمند برای ما ارسال شد.
 
یونسی با بیان اینکه موضوع پرچم برای طراحی پوستر و نقاشی کودک و نوجوان بسیار دشوار است، افزود: با این وجود، میزان استقبال بسیار بیشتر از تصور ما بود. ما انتظار این همه شرکت‌کننده را با توجه به محدودیت‌های اطلاع‌رسانی و زمان برگزاری جشنواره نداشتیم. بنابر این برای پاسخگویی شایسته به شرکت‌کنندگان عزیز و برگزاری اختتامیه‌ای در شأن مردم کشور عزیزمان، برگزاری مراسم پایانی را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کردیم.
 
وی اظهار کرد: جشنواره پرچم درنخستین دوره برگزاری خود تلاش کرد فضایی فراهم کند که هم عموم مردم و هم هنرمندان و اندیشمندان جامعه به این موضوع توجه کنند. با توجه به وسعت دامنه مخاطبان و احساس تعلق همه اقشار جامعه، اعم از زن و مرد، پیر و جوان،کودک و نوجوان، روستایی و شهری و... به موضوع جشنواره، لازم است پایان آن نیز به‌گونه‌ای باشد که رضایت خواص و عموم مردم را تامین کند.
 
دبیر اجرایی جشنواره پرچم در ادامه افزود: پرچم مهم‌ترین نماد فرهنگی هر کشور است و سلیقه ‌‌بردار نیست و همه آحاد ملت، با هر مذهب و قومیت وتعلقات اجتماعی، به آن علاقه دارند و حتی حاضرند پای آن جان دهند. این حساسیت، برگزارکنندگان جشنواره را بر آن داشت، تا بعد از تمام شدن جشنواره‌های ویژه ماه میهمانی خدا که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آنها حضور پررنگی دارد، جشن پایانی باشکوهی را ترتیب داده و موجبات رضایت شرکت‌کنندگان و همه هممیهنان عزیز را فراهم کنیم./
برچسب ها: جشنواره ، پرچم ، تهران ، نماد ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.