سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه 16 چهره جدیدی به خود می گیرد

حل مشکلات عمرانی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان برای ایجاد فضای مناسب شهری است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران
، وقتی مشکلات بصری و نواقص شهری اطراف را می بینیم نه تنها انگیزه ادامه زندگی برایمان تضعیف بلکه خود سبب مشکلات بسیاری می شود که یکی از علل آن فقدان رسیدگی و برنامه ریزی به امور شهری و عمرانی شهر است.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 16 در پی بازدید شهردار منطقه از پروژه های عمرانی مهمترین محورهای اجرایی را به شهرداران نواحی ابلاغ کرد.
محمد خبازها خطاب به شهردار ناحیه 1، رسیدگی به اموری مانند حل مشکل آب بندی آبنما، تکمیل نرده های ساختمان بهزیستی، جانمایی کانکس های مستقر شده بازیافت، توجه ویژه به همسطح سازی انتهای 20 متری جوادیه و درزگیری محور بعثت و تندگویان را الزامی دانست و به تسریع انجام این امور تأکید کرد.
وی در ادامه با اعلام رضایت از انجام امور فنی و عمرانی ناحیه 2، توجه بیشتر به امر لکه گیری و همسطح سازی دریچه ها، استفاده از جداول مازاد سطح منطقه جهت آغاز پروژه های کوی فرهنگیان و آمادگی لازم جهت اجرای پل جدید بعثت را عنوان کرد.
خبازها انجام پروژه مقبره الشهدا و محوطه سازی آن در ناحیه 3 را در اولویت دانست و نسبت به بازپیرایی خیابان و جنوب پمپ گاز فداییان اسلام و لک گیری محور فداییان اسلام تأکید کرد.
وی با تأکید بر تکمیل وضعیت تأسیسات مکانیکی و الکتریکی آبنمای وصال و آشپزخانه جنب سرای احسان در ناحیه 4، بهسازی محور سمندر با حداقل هزینه را در دستور کار قرارداد.
خبازها همچنین نصب علایم ایمنی ابتدایی مسیر انحرافی ورودی 21 متری بعثت به آزادگان غرب در ناحیه 5 را الزامی دانست و بر تسریع اتمام عملیات پایانه علی آباد تأکید کرد.
وی وجود ورزشگاه در ناحیه 6 را ضروری دانست و با تأکید بر تسریع عملیات عمرانی ورزشگاه مادر، به لکه گیری محور فداییان اسلام اشاره کرد. /
برچسب ها: مشکلات ، عمرانی ، شهروندان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.