سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

كارگاه توليد تابلو فرش در فيروزكوه راه اندازي شد

رئيس كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان فيروزكوه از راه اندازي كارگاه توليد تابلو فرش در اين شهر خبر داد.

مهدي شعباني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار كرد: با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و تاكيد مديران و مسوولان كميته امداد، مسير امروز اين نهاد مقدس اشتغال و خودكفايي است و هر سال توجه و عنايت بيشتري نسبت به اين موضوع مي شود.

وي گفت: اين كارگاه به منظور آموزش، خوداتكايي معيشتي، صيانت از عزت نفس و تقويت بنيان خانواده هاي عضو جامعه هدف كميته امداد راه اندازي شده است.

شعباني بيان كرد: مدرس اين دوره كه از مددجويان فيروزكوهي و عضو جامعه هدف اين نهاد است، سال گذشته به يك دوره آموزشي شش ماهه اعزام و موفق به دريافت گواهي نامه آموزش توليد تابلو فرش شد.

وي خاطرنشان كرد: با حمايت كميته امداد، تمام ملزومات لازم براي اجراي يك دوره آموزشي توسط اين مربي فراهم شده است.

رئيس كميته امداد فيروزكوه افزود: بحمدالله شرايط لازم براي اشتغال همه مددجويان فراهم شده و شرط اصلي و نخست آن علاقه مندي و سعي در مهارت آموزي است.

وي يادآور شد: با اتمام مراحل استعدادسنجي و آموزش در اين كلاس ها، تسهيلات لازم در اختيار مهارت آموزاني كه اين دوره را با موفقيت طي كرده باشند، قرار مي گيرد و پس از آن نيز كميته امداد با نظارت بر طرح ها و حتي بازاريابي فروش محصولات نهايي آنان، مهارت آموزان را ياري خواهد كرد.

شعباني ادامه داد: مهارت آموزان در تمام مراحل از حمايت هاي كميته امداد بهره مند هستند تا هدف اصلي كه ايجاد اشتغال پايدار و مولد است، فراهم شود.

وي بيان كرد: كميته امداد با حركت كردن پا به پاي جامعه هدف خود، راه رسيدن به رشد، موفقيت، تعالي و كرامت انساني را نشان مي دهد.

در زمان حاضر ۱۵ نفر در نخستين دوره اين كارگاه نام نويسي كرده اند و مشغول فراگيري آموزش ها هستند./س


برچسب ها: گارگاه ، تولید ، تابلو ، فرش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.