سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

68 هکتار از اراضی دماوند به کشت گل محمدی اختصاص می یابد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از واگذاری 68 هکتار از اراضی ˈکولیکˈ به منظور کشت دیم گل محمدی به شرکت تعاونی گل و گیاه دماوند خبر داد.

ˈحمیدرضا خلیلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به واگذاری این طرح در قالب طرح توسعه مهر کشاورزی افزود: این مهم با حمایت های ویژه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند و تلاش اعضای ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان دماوند صورت گرفته است.

وی گفت: این طرح به صورت حق بهره برداری است و با طی مراحل قانونی و اخذ تخصیص آب مورد نیاز به انجام رسیده و هم اینک نیز قسمتی از عملیات کشت نهال گل محمدی در آن آغاز شده است.

خلیلی گفت: این شرکت به صورت تعاونی اداره می شود و دارای 84 عضو واجد الشرایط معرفی شده ازسوی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دماوند کشت گل محمدی در منطقه دماوند را به دلیل شرایط اقلیمی مناسب و اقتصادی خواند و خاطر نشان کرد: همچنین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دماوند برنامه هدفمندی برای توسعه این کشت در قالب طرح واگذاری اراضی کشاورزی به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و افراد بیکار واجد الشرایط دارد./س



برچسب ها: اراضی ، دماوند ، گل محمدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.