سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ با حضور رئیس مجلس برگزار شد؛

جشن گلریزان فعالان اقتصادی قم برای کمک به ایتام

مراسم جشن گلریزان فعالان اقتصادی استان قم با حضور رئیس مجلس برای کمک به ایتام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جشن گلریزان فعالان اقتصادی استان قم پنجشنبه‌شب به همت انجمن ایتام قم و با حضور شخصیت‌هایی چون علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، دلبری شهردار قم، آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم، مدیران ادارات دولتی و جمعی از فعالان اقتصادی استان در تالار مجتمع وتوس قم برگزار شد.

در ابتدای مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: در روایات حضرات معصوم(ع) که درباره ماه رمضان بیان شده بر کمتر مسئله‌ای همچون صدقه تاکید شده است زیرا صدقه علاوه بر اینکه رابطه‌های فردی را تقویت می‌کند به توسعه روابط اجتماعی هم کمک خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌ اکنون کشور دچار مشکلاتی است خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم باید کمک به همنوعان را در اولویت قرار دهند تا جامعه ما هم مشمول برکات الهی شود.

وی ادامه داد: رئیس دولت یازدهم هم فرزند حوزه است و امروز که توانسته است رای اکثریت مردم را به دست آورد امید آن داریم که نگاه ویژه دولت به قم تداوم یابد.

پس از آن عبدالله جلالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم سخنرانی کرد. وی گفت: در سال 91 مردم استان قم بیش از 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک‌ کرده‌اند که این مبلغ طی سه ماهه نخست سال جاری 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده و به این ترتیب با مقایسه سه ماهه نخست سال شاهد رشد 60 درصدی کمک‌رسانی‌ها هستیم./س

برچسب ها: قم ، جشن ، گلریزان ، ایتام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.