سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کشتی گیر قمی از مسابقات آسیایی حذف شد

کشتی گیر قمی با قبول باخت در نخستین مسابقه خود خیلی زود از گردونه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا حذف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که 10 کشتی گیر نوجوان و آینده دار به نمایندگی از کشورمان به رقابت‌های کشتی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا اعزام شده بودند و دو تن از آنها فرنگی کاران قمی هستند، یکی از آنها نماینده وزن 58 کیلوگرم تیم کشورمان بود که دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

این کشتی گیر نوجوان و آینده دار مهدی مرادحاصلی فرنگی کار وزن 58 کیلوگرم است که در جریان رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا یکی از امیدهای تیم ملی اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوی نفرات برتر بود اما در این راه توفیقی پیدا نکرد.

مرادحاصلی که در رقابت‌های کشوری توانسته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و همچنین مدال طلای مسابقات روز جهانی کودک را از آن خود کند، در انتخابی‌های وزن 58 کیلوگرم کشتی گیر بی‌رقیبی بود که در نهایت در ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا قرار گرفت.

این کشتی گیر یکی از نمایندگان کشورمان بود که در روز نخست پیکارهای کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا برابر حریفان به میدان رفت و از قضا در قرعه کشی شانس بسیار خوبی داشت زیرا در دور نخست پیکارهای وزن 58 کیلوگرم با قرعه استراحت برخورد کرد اما در نخستین گام بعد از این استراحت شکست خورد.

این در حالی است که برترین‌های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در اوزان مختلف در کشور مغولستان میزبان برگزاری این مسابقات حضور دارند و در اوزان مختلف در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز آسیا به روی تشک می‌روند./س

برچسب ها: قم ، حذف ، کشتی ، مسابقه ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.