سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

شوراها مطالبات مردمی را در رأس امور خود قرار دهند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اعضای شوراهای اسلامی با دیدی برنامه محور و بلندمدت، مطالبات مردمی را در رأس برنامه های خود قرار دهند.

ˈابوالقاسم مهریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: شوراها نزدیکترین رکن به آحاد جامعه و مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه شورا نماینده مردم و نه نماینده شهرداری است، افزود: نگاه شورا باید بلندمدت و برنامه محور باشد و به کیفیت اجرای پروژه ها بیندیشد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: اعضای شورا باید سهل الوصول بوده و به دنبال میز و اتاق نباشند، بلکه در میان مردم حضور داشته و از روز نخست به محتوای وظیفه خود برسند.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی در منطقه، خاطرنشان کرد: برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی شهرستان رقم خورد و عرصه ای برای به نمایش گذاشتن توانمندی ها و خلاقیت های جوانان فیروزکوهی شکل گرفت.

مهری با بیان لزوم توجه به مردم و مردم داری از سوی اعضای شوراها یادآور شد: شوراها در بدو امر آرای مردمی را تحلیل کنند تا بدانند جامعه چه انتظاری از آنان دارد.

وی خواستار توجه به نخبگان شهری، برگزاری جلسات ملاقات مردمی، راه اندازی شورایاری در شهرستان، استفاده از قابلیت های مغفول مانده درآمدی منطقه، تعامل شورا با شهرداری و دستگاه های اجرایی، استفاده از توانمندی های سرمایه گذاران، برنامه ریزی شفاف و تبلیغاتی در سطح شهر و نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها از سوی اعضای شورای شهر شد و ابراز امیدواری کرد شورای اسلامی با عنوان یک مجلس کوچک محلی بتوانند جامعه شهری را در رسیدن به اهداف تعالی و پیشرفت آن یاری رسانند./س



برچسب ها: شورا ، مطالبات ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.