سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبیری: بودجه تیم را با جذب ستاره نمی سوزانم/ حضور قضایی در کادر فنی دلگرمم می کند

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: صعود در جدول رده بندی را هدف گرفتیم تا به همه ثابت کنیم وضعیت فصل گذشته فقط یک اتفاق تلخ بود.

محسن خبیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از قبول پیشنهاد مسئولان باشگاه هلال احمر چند هدف را پیگیری می کردم. نخست اینکه چند سالی در تهران فعالیت داشتم و در حال حاضر خواستار حضور در یک تیم شهرستانی هستم زیرا این تیم ها در صورت ایجاد انگیزه و داشتن برنامه، عملکرد ایده آلی خواهند داشت، قصد امتحان شانس خود را دارم، از سوی دیگر تبریز یکی از قطب های قدرتمند فوتسال ایران است که پتانسیل جوانان این شهر می تواند به تمام برنامه های یک مربی جامه عمل بپوشاند و در پایان حضور در کادر فنی یکی از تیم های تبریزی جزو اهداف و برنامه های کاریم بود به همین سبب پیشنهاد همکاری هلال احمر را با افتخار پذیرفتم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز افزود: از زمانی که نخستین پیشنهاد همکاری با اين تيم را دریافت کردیم تا نهایی شدن مذاکرات با مسئولان به کار سخت و جو سنگینی که برای هدایت این تیم در انتظارم بود، اشراف کامل داشتم. هلال احمر فصل گذشته در شرایط سختی قرار گرفت ولی برای نجات از این شرایط خود را آماده کردم. سعی در هدف گذاری و تنظیم برنامه ها با توجه به امکانات در دسترس دارم در این صورت فصل خوبی در پیش رو خواهیم داشت.

خبیری در ادامه بیان داشت: با توجه به صحبت هایی که تاکنون با مدیریت انجام شده تیم فوتسال هلال احمر بدون جذب ستاره بسته می شود. اصل انجام کار تیمی جایگاه ویژه ای در برنامه هایم دارد. معتقدم در صورتی که 12 بازیکن هم سطح در کنار هم فعالیت کنند نتیجه مطلوبی کسب می کنند زیرا در این وضعیت هر یک از اعضای تیم خود را عضویی حذف نشدنی و تاثیرگذار می بینند و در همین راستا تمام تلاش خود را برای دیده شدن و موفقیت تیم به کار خواهند گرفت؛ همچنين ديگر مزیت انجام کارگروهی عمیق و بی بدیل است. این مهم نتیجه سالها کار و تلاشم در فوتسال است.

وی اظهار داشت: باشگاه هلال احمر بودجه متعارفی دارد که در صورت مدیریت هزینه ها می توان با همین بودجه به اهداف والایی دست یافت. به همین دلیل قصد سوزاندن این بودجه را با جذب ستاره ندارم، حضور 2 ستاره در زمین انگیزه باقی بازیکنان را کاهش می دهد و در صورت ادامه روند، تیم ضعیفی را خواهیم دید که تنها با 2 بازیکن به مصاف رقبا می رود. اما تمامی رقبا در فصل جدید لیستی را در برابر خود مشاهده می کنند که تک تک بازیکنان آن برای پیروزی می جنگند.

سرمربي تيم فوتسال هلال احمر تبريز تصريح کرد: در جذب بازیکن اولویتم با بازیکنان تبریزی است در صورتی که با حضور این افراد نقاط ضعف از بین نرفت از گزینه های غیربومی نیز استفاده می کنیم. معیارم برای انتخاب بازیکنان قبل از توانایی فنی، اخلاق و شخصیت است زیرا یک تیم باید شخصیت صعود و یا قهرمانی را داشته باشد.

خبیری عنوان کرد: با هدفهای بزرگی به هلال احمر پیوستم قصد اتلاف وقت ندارم. این باشگاه فصل گذشته در شرایط نامناسبی قرار گرفت که به تبع آن سایه سنگین قبول شکست بر تیم افتاد اما در فصل جدید با چهره های جدیدی وارد رقابت ها می شویم. هدفم از هدایت بازیکنان، صعود در جدول رده بندی و پیوستن به جمع تیم های مدعی است ما باید ثابت کنیم عملکرد ضعیف هلال احمر در فصل گذشته تنها یک اتفاق بد بود که قابل تکرار نیست در صورتیکه در فصل جدید قادر به ایجاد این تفکر در رقبا باشیم در سالهای آتی نیز قهرمانی را دور از دسترس نخواهیم دید تنها فاکتور رسیدن به این جایگاه سعی و تلاش گروهی است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه حسین قضایی همراهی با من را پذیرفت بسیار خوشحالم؛ حضور این شخص که به جرات می توان گفت از نظر فنی یکی از بهترینهای آذربایجان و فوتسال است، در کادر فنی موجب دلگرمی تیم خواهد بود. امیدوارم بتوانم از تجربیات وی نهایت استفاده را ببرم طی چند جلسه صحبتی که در خصوص تیم با قضایی داشتم به همسویی فکر وا ندیشه مان پی بردم که این امر به نفع تیم تمام خواهد شد./مح
برچسب ها: ستاره ، هلال ، احمر ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.