سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام ستاره‌هاي فوتبال؛

پرسپولیس با 4 گل استقلال را حذف کرد

تیم ستاره‌های پیشکسوت پرسپولیس در دیدار دربی جام ستاره‌ها با چهار گل استقلال را حذف کرد و به عنوان صدرنشین گروه اول، صعود خود را مسجل کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان در جام ستاره‌ها شب گذشته در مجموعه سبز ولنجک آبی‌پوشان را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند.

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار حسن خانمحمدی (3 گل) و صفدر یوسفلو به ثمر رساندند و تک گل تیم استقلال را محمدرضا مهرانپور به ثمر رساند. ضمن اینکه حسن خان‌محمدی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تیم فوتبال پرسپولیس با این برد، 9 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله بعدی صعود کرد.

نکته قابل توجه در برگزاری رقابت‌های پنجشنبه شب، می‌توان به حضور محمد رویانیان و سعید شیرینی، مدیرعامل و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در این رقابت‌ها اشاره کرد.

پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال از حضور محمد رویانیان تشکر کردند و گفتند که ممنون از اینکه بها دادید و آمدید. ضمن اینکه جایزه حسن خان‌محمدی به عنوان بهترین بازیکن زمین را محمد رویانیان به او اهدا کرد. پژمان جمشیدی برگزار کننده این جام است که پس از پایان بازی با محمد رویانیان مفصل صحبت کرد.


تیم پاراگ که از عادل فردوسی‌پور در ترکیب خود بهره می‌برد مقابل تیم پدر خوب، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها پنج بر چهار به برتری رسید و با شش امتیاز به مرحله بعد صعود کرد.

تارتار، جباری، خانمحمدی، انتظاری، رضا ناصری، یوسفلو و نعیم آبادی، بازیکنان پرسپولیس در این بازی بودند. محمود خوراکچی سرمربی و ضیاء عربشاهی مدیر تیم سرخپوشان بود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
شش تایی ها چهارتایی شدند