سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهي عمليات تکميلي بزرگراه سعيدآباد

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 18، از ساماندهي عمليات تکميلي بزرگراه سعيدآباد در اين منطقه خبر داد.

رحماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهي عمليات تکميلي بزرگراه سعيدآباد به منظور رفاه حال شهروندان و سهولت در تردد خودروها، رفع مشکلات شهري در دستور کار شهرداري منطقه 18 قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: براساس برنامه پيش بيني شده و برنامه ريزي شهرداري منطقه 18 بزرگراه سعيدآباد به احتمال زياد در صورت توافق با معارضان واقع در اين بزرگراه تا سال 94 به اتمام و آماده بهره برداري خواهد شد.
رحماني با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: از غرب رودخانه کن تا آزادگان تقريبا به اتمام رسيده، شرق رودخانه کن يک کيلومتر آن آزاد شده، معارضي ندارد و در مرحله تکميل پروژه است.
وي ادامه داد: با توجه به عدم توافق با معارضان تاکنون در خصوص 1.5 کيلومتر شرق رودخانه کن اقدامي انجام نشده، احداث پل هاي اين محدوده نيز در دست اجرا است.
رحماني با اشاره به اقدامات اجرايي ديگر اين طرح گفت: در تلاشيم تا با معارضان محدوده 17 شهريور شادآباد ناحيه 4 شهرداري منطقه 18 توافق کنيم تا بزرگراه سعيدآباد طبق برنامه ريزي تا سال 94 آماده بهره برداري شود.
وي در پايان با اشاره به زمان تکميل اين طرح افزود: زمان تکميل پروژه بزرگراه سعيدآباد به توافق با معارضان در مسير اين بزرگراه بستگي دارد، به محض رفع موانع و نبود معارضان در اين طرح با تکميل عمليات عمراني بزرگراه سعيدآباد تا سال94 اين بزرگراه به بهره برداري خواهد رسيد./ل
برچسب ها: معاون ، فنی ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.