سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگردان نمایش" باغ آرزوها" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"باغ آرزوها" روایت زندگی دو جوان برآمده از یک جامعه بیمار است

مجتبي پيرزاده گفت: این نمایشنامه رويا پردازي هاي دو جوان بر آمده از یک جامعه بیمار را به تصویر می کشد که از فراهم کردن ساده ترین شرایط زندگی عاجز هستند.

مجتبی پیرزاده  کارگردان نمایش "باغ آرزوها" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران  در مورد این نمایشنامه گفت: این نمایشنامه روياپردازي هاي دو جوان بر آمده از یک جامعه بیمار را به تصویر می کشد که از فراهم کردن ساده ترین شرایط زندگی عاجز هستند.

وی افزود: این نمایش نخستین بار در سال 53 با بازي محمد صالح علاء و به قلم پرویز بشر دوست در موزه آب انار اجرا شد این نمایش بعد از انقلاب با اندکی تغییر و بازنویسی و با بازی فخرالدین صدیق شریف و پرویز بشر دوست بار دیگر در مجموعه تئاتر اجرا شد.

مجتبی پیرزاده اظهار داشت: در این نمایش نقش جوانی را بازی می کنم که هر روز  در رویاهایش می میرد و زنده می شود.

این کارگردان در مورد استقبال تماشاگران از این نمایش عنوان کرد: خوشبختانه تا به حال استقبال تماشاگران به خصوص هنرمندان از این نمایش بسیاری رضایت بخش بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هنرمندان بزرگی همچون بهزاد فراهانی، دکتر قطب الدین صادقی، دکتر مسعود دلخواه، خسرو احمدی، راما قویدل، بهروز بقایی، آتش تقی پور  بقیه هنرمندان عزیز و ارجمند کمال تشکر را به دلیل استقبال وحضور گرمشان برای دیدن این نمایش دارم.

گفتنی است، مجتبی پیرزاده اولین تجربه کارگردانی خود را داشته است و تا به حال در یک تله فیلم به کارگردانی کامران قدکچیان و سریال قلب یخی سامان مقدم و چند اجرای تئاتر ایفای نقش کرده است.

شایان ذکر است، نمایش باغ آرزوها  تا 4 مرداد ماه در تماشاخانه پارین واقع در موزه زمان میزان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.