سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردلان: به دنبال ادامه برگزاری لیگ منطقه ای هستیم/ تمرینات منظم تیم ملی از شنبه شروع می شود

دبیر فدراسیون بوکس گفت: تمرینات تیم ملی از روز شنبه با حضور منظم و دقیق تمام بوکسوران پیگیری می شود و چند مشت زن شهرستانی نیز به جمع اردونشینان دعوت می شوند.

همایون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم ملی بوکس از اول مرداد آغاز شد ولی برخی از مشت زنان به علت اینکه در شهرستان ها هستند نتوانستند به موقع به اردو برسند که قرار است از روز شنب تمرینات به صورت منظم و دقیق پیگیری شود.

دبير فدراسيون بوکس افزود: در حال حاضر تیم ملی سرمربی ندارد ولی "کریمی" – "احدی" – "همایون امیری" – "عاشری" و "استکی" به صورت شورایی تیم را هدایت می کنند.

اردلان ادامه داد: بوکسوران دعوت شده به اردو مجموعه ای از جوانان و بزرگسالان هستند که به صورت هماهنگ با هم تمرین می کنند و به عنوان حریف و رقیب هم به یکدیگر کمک می کنند.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی بوکس بزرگسالان مهرماه در قزاقستان برگزار می شود و این اردو بیشتر با هدف آمادگی هرچه بیشتر مشت زنان در همین رقابت هاست.

دبير فدراسيون بوکس در خصوص "گل آرا" و "قاسمی پور" عنوان کرد: فروتن گل ارا و امین قاسمی پور دو مشت زن با تجربه تیم ملی بودن و به علت دلایل خاص به اردو دعوت نشدند اما در آخرین جلسه و با نظر مربیان تیم ملی تصمیم بر این شد که این دو بوکسور دوباره به تیم ملی دعوت شوند.

اردلان در پایان خاطرمشان کرد: آوردن سرمربی خارجی قطعی است و این سرمربی از اوکراین یا قزاقستان جذب می شود و هزینه آن نیز توسط کمیته ملی المپیک تأمین می شود و بیشتر هدف ما سرمایه گذاری روی بخش پایه بوکس است که نقش زیادی در قهرمان سازی بوکس دارد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.