سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام هادی (ع) در آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

مدیر غرفه امام هادی (ع) آسمان ولایت، از برپایی این غرفه در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه امام هادی (ع) آسمان ولایت همزمان با ماه مبارک رمضان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران برپا می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این غرفه با برگزاری ویژه برنامه هایی از جمله نمایشگاه امام هادی(ع)، مشاوره مذهبی در خصوص امام هادی (ع)، پاسخگویی به سوالات و شبهات مراجعه کنندگان به بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

شاهرودی با اشاره به اقدامات اجرایی این غرفه گفت: نمایش صحنه و احادیثی در خصوص زندگی امام هادی (ع) میلاد و شهادت امام هادی (ع)، نمایشگاه خاطرات امام هادی (ع) ، سفارش های امام هادی (ع) در خصوص کار ، بیماری و درمان بیماری ها از اقدامات اجرایی این غرفه است.

وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه های قرآن، عترت و چهارده معصوم (ع) ویژه امام هادی (ع) از اقدامات غرفه امام هادی (ع) است.

شاهرودی در پایان با اشاره به اهداف برپایی این غرفه افزود:مخاطبان با مراجعه به بخش عترت و آسمان ولایت به ویژه غرفه امام هادی (ع) در کنار قرآن کریم با سیره و زندگی ائمه اطهار(ع)، امامان معصوم(ع) و اهل بیت (ع) آشنا می شوند./ف
برچسب ها: امام ، ولایت ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.