سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
"محمود محمدي" سفير پيشين کشورمان در الجزاير در مقاله جديدي به دولت اوباما توصيه مي کند تا سياست متناقض در قبال برنامه هسته اي ايران را کنار بگذارد و رويکردي مناسب در قبال ايران اسلامي اتخاذ نمايد.
"يوري سوسينسکي" پيرامون انتخاب "حسن روحاني" در مقاله جديد خود درباره سخنان رييس جمهور منتخب کشورمان و تاثير آن بر چشم انداز مذاکرات هسته اي معتقد است غربي ها نبايستي در مورد "شفافيت" بيشتر ايران در اين باره دچار سوء تعبير شوند.
"داگلاس الکساندر" وزير امور خارجه در دولت سايه کارگري انگليس روز گذشته با ابراز تاسف از واکنش منفي دولت انگليس در قبال دعوت کشورمان از مقامات آن دولت براي حضور در مراسم تحليف رييس جمهور منتخب کشورمان اين اقدام را از دست دادن فرصت از سوي دولت انگليس دانست.
روزنامه "گاردين" در گزارش جديد خود از هشدار "بشار اسد" رييس جمهور سوريه به "آويگدور ليبرمن" وزير امور خارجه وقت دولت "بنيامين نتانياهو" در سال گذشته ميلادي خبر داد.
"جنيفر پساکي" از سخنگويان وزارت امور خارجه آمريکا در مورد زمان از سرگيري مذاکرات صلح ميان رهبران تشکيلات خودگردان فلسطين و مقامات رژيم صهيونيستي اظهارنظر کرد.
وزارت امور خارجه‌ آمريکا اعلام کرد "جان کري" وزير امور خارجه اين کشور امروز در مقر سازمان ملل متحد در نيويورک با "احمد جربا" رهبر جديد مخالفان سوريه ديدار خواهد کرد.
روزنامه "ديلي استار" چاپ لبنان از ديدار قريب الوقوع مقامات جنبش حزب الله لبنان با نمايندگان اتحاديه اروپا در پي اقدام خصمانه آن اتحاديه در قبال جنبش مقاومت لبنان خبر داده است.
مجلس نمایندگان آمریکا طرح کاهش بودجه اژانس امنیت ملی که مکالمات تلفنی میلیون ها شهروند آمریکایی را شنود می کند رد کرد.
یک مقام اسپانیایی اعلام کرد در سانحه خروج قطار از ریل در این کشور 77 تن جان باختند و 143 نفر زخمی شدند.
يکي از رهبران جماعت اخوان المسلمين مصر پيش بيني کرد محمد مرسي رئيس جمهور برکنار شده اين کشور به دنبال اتفاق مهمي که روز شنبه رخ خواهد داد به قدرت باز خواهد گشت.
در گزارش منتشر شده از سوی پژوهشکده امنیت ملی اسرائیل نسبت به عدم توانایی رژیم صهیونیستی برای رویارویی با قدرت موشکی حزب الله لبنان و جنبش حماس اذعان شده است.
روزنامه "واشنگتن پست" امروز با انتشار گزارشي از "مکس فيشر" اذعان کرده است که در صورت سفر "ادوارد اسنودن" کارشناس پيشين دستگاه اطلاعاتي آمريکا به ايران وي در امنيت کامل به سر خواهد برد.
پيکر "حسام صادق بداوي" که در درگيري هاي جيزه مصر کشته شده بود، تشييع شد.
"سليوان شالوم" وزير انرژي رژيم صهيونيستي در ساعات اوليه صبح امروز (پنجشنبه) از آغاز قريب الوقوع مذاکرات صلح ميان نمايندگان تشکيلات خودگردان فلسطين و آن رژيم خبر داد.
"محمد بديع" رهبراخوان المسلمين در بيانيه اي در آستانه تظاهرات مخالفان مصري اعلام کرد مقابل کودتاي خونين عليه محمد مرسي ايستادگي خواهد کرد.
ابلاغ قانون رفتار انسانی با حیوانات در عربستان سعودی ، با موجی از واکنش های استهزا آمیز در این کشور مواجه شده است.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.