سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقاط ضعف و قوت شهرداری از زبان رئیس شورای شهر شهریار

رئیس شورای شهر شهریار، سرعت عمل و شتاب در پیگیری مسائل شهرستان و پایین بودن عمر مفید برخی از عملیات عمرانی این منطقه را از عمده ترین نقاط قوت و ضعف شهرداری شهریار عنوان کرد.

جمشید فرخی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن تایید عملکرد کلی شهرداری شهریار در حوزه های گوناگون تصریح کرد: یکی از موارد قابل تحسین در مدیریت شهری این منطقه، تعامل بسیار خوب شهرداری با شورای شهر شهریار است به طوری که هر مساله ای که در شورا مطرح شده بدون وقفه در دستور کار فوری شهرداری قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: عمده ترین نقطه ضعف این مجموعه نیز در حوزه عمر مفید برخی از طرح های عمرانی است که با وجود افزوده شدن 5 مهندس، انتظار نظارت بیشتری در طرح های عمرانی از سوی شهرداری می رود.

فرجی در ادامه عنوان کرد: به عنوان مثال در برخی از معابر سواره رو، عمر مفید آسفالت های مورد استفاده پایین تر از حد معمول است که با نظارت و کنترل هر چه بیشتر، ظرفیت ارتقاء سطح کیفی این معابر وجود دارد.

وی در نهایت تصریح کرد: عزم مجموعه مدیریت شهری شهریار بر ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان استوار است که امید آن می رود با همیاری و هم افزایی کلیه مسئولین، روند رو به رشد توسعه شهری در این منطقه، همچون گذشته استمرار یابد./ف

برچسب ها: شهریار ، شهرداری ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.