سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجشنبه شب؛

پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می روند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب بازی‌های جام ستاره‌ها که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 فردا شب در مجموعه فرهنگی ورزشی سبز ولنجک، ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می‌روند.

در تیم پرسپولیس نفراتی مثل؛ رضا جباری، سهراب انتظاری، مهدی تارتار، حسن خانمحمدی، حسین عبدی، حسن شیرمحمدی، مرتضی فنونی‌زاده و رضا ناصری (دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال) بازی می‌کنند. ضمن اینکه محمود خوراکچی و ضیاء عربشاهی هدایت این تیم را بر عهده دارند.

در تیم استقلال نیز علی موسوی، ادموند اختر، بهروز پرورش‌خواه، هاشم حیدری، محمدرضا مهدوی و رضا حسن‌زاده حضور دارند.

قضاوت این بازی هم بر عهده سعید مظفری‌زاده می‌باشد.

پرسپولیس هر دو بازی قبلی خود را برده است. سرخپوشان ابتدا با نتیجه 3 بر 2 برابر پاراگ که عادل فردوسی‌پور در آن تیم حضور دارد به برتری رسیدند و تیم پدر خوب را هم با نتیجه 2 بر یک مغلوب کردند. در تیم پدر خوب علی دایی، سامان گوران، علی ضیاء و محمد نوازی حضور دارند.

استقلال نیز یک بر صفر تیم پدر خوب را برده و برابر پاراگ 3 بر یک شکست خورده است. ضمن اینکه عادل فردوسی‌پور در آن دیدار یک گل به استقلال زده است. پرسپولیس برای صعود، به یک امتیاز و استقلال به برد نیاز دارد.

پرسپولیس در 3 دوره قبلی این بازی‌ها موفق به صعود نشده بود ولی امسال به عنوان مدعی قهرمانی مطرح است. سرخپوشان اگر به عنوان تیم اول صعود کنند احتمالا برابر تیم هنرمندان قرار می‌گیرند.

در تیم هنرمندان نفرانی همچون؛ بهروز رهبری‌فرد، علیرضا امامی‌فر، احسان علیخانی، کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، عارف لرستانی و رضا یزدانی حضور دارند. جالب است که در این دوره از مسابقات یک تیم دیگر هم رنگ و بوی پرسپولیسی دارد که آن تیم منتخب جام جهانی 98 می‌باشد. ترکیب تیم جام جهانی 98؛ نیما نکیسا، رضا شاهرودی، مهرداد میناوند، کریم باقری، خداداد عزیزی، افشین پیروانی، حمید مطهری، مهدی هاشمی‌نسب، سیروس دین‌محمدی و اکبرپور حضور دارند./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.