سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رئیس‌جمهور منتخب از افراد تکنوکرات در کابینه استفاده نکند ، منافع هيچ باند، حزب و فردي نمي‌تواند موازي منافع انقلاب باشد ، خبرنگار باشگاه خبرنگاران به عنوان رکوردارترين خبرنگار دوره 8 ساله رياست جمهوري معرفي شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

بزودي اسامي کشورهاي حاضر در مراسم تحليف اعلام مي‌شود/ پیگیری ایران برای جستجوی کوهنوردان ایرانی ادامه دارد



 سخنگوی دستگاه دیپلماسی از تکذیب خبر سفر رئیس‌جمهور روسیه به تهران و ادامه پیگیری‌های کشورمان برای جستجوی کوهنوردان مفقود شده ایرانی خبرداد.

مگر قرار است برويم، در خدمت شما هستيم/ همديگر را در ميعادگاه پيروزي‌هاي بزرگ ملاقات خواهيم کرد
 رئيس جمهور کشورمان گفت: مگر قرار است ما برويم، در خدمت شما هستيم و ان شاءالله همديگر را در ميعادگاه پيروزي‌هاي بزرگ ملاقات خواهيم کرد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران به عنوان رکوردارترين خبرنگار دوره 8 ساله رياست جمهوري معرفي شد خبرنگار باشگاه خبرنگاران به عنوان برترین و رکورددارترین خبرنگار دوره 8 ساله ریاست جمهوري دکتر احمدی‌نژاد معرفی شد.

منافع هيچ باند، حزب و فردي نمي‌تواند موازي منافع انقلاب باشد
 رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با توجه به نتيجه انتخابات 24 خرداد، گفت: منافع هيچ باند، حزب و فردي نمي‌تواند موازي منافع انقلاب باشد، اما بعضي‌ها اين مصلحت اقوي را نديده مي‌گيرند.
انتشار نام مفسدان اقتصادي يكي از نقاط قوت قانون جديد مجازات اسلامي
 يك وكيل دادگستري گفت: ماده 36 قانون مجازات اسلامي در ارتباط با جرايم اقتصادي از نوآوری‌های مربوط به مجازات‌های تکمیلی در قانون مجازات‌ اسلامی جدید محسوب می‌شود، چرا كه انتشار حکم قطعی، در مجازات‌های اسلامی قانون جدید پیش بینی شده است.

سکوت علمای جهان اسلام و مسيحيت درباره کشته شدن روحانی مسیحی موجب تاسف است در بيانيه 190 نفر از نمایندگان در محکومیت کشته شدن یک روحانی مسیحی در سوریه آمده است: سکوت علمای جهان اسلام و مسیحیت هر دو در فاجعه غم‌انگیز موجب تاسف و تعجب است.

رئیس‌جمهور منتخب از افراد تکنوکرات در کابینه استفاده نکند
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم به افراد تکنوکراتی که اعتقادی به اقتصاد بدون نفت ندارند در کابینه استفاده نکنند.

حجم پايين سرمايه گذاري در برخي از استان‌ها علت محروميت آنان در کشور است

 عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي در مجلس گفت: محروميت برخي از استان‌هاي کشور به لحاظ سرمايه گذاري دولتي و ايجاد زيرساخت‌ها نسبت به بقيه استان‌ها، حجم سرمايه گذاري‌هاي دولت از رتبه پايين‌تر است.

طرح تحول نظام‌هاي بانکي و توزيع از اولويت‌هاي دولت يازدهم باشد
 عضو هيئت رئيسه کميسيون اقتصادي مجلس گفت: اولويت در طرح تحول نظام بانکي هم شکلي و هم محتوايي، اولويت در طرح تحول نظام مالياتي و اولويت در طرح نظام توزيع که بزرگترين معضل اقتصاد کشور است، در دستور کار دولت باشد.

قانون‌گذاری مجلس برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ احتمالا برای اجرای اصل هشتم قانون اساسی که مربوط به امر معروف و نهی از منکر است، تصمیماتی در حوزه قانون‌گذاری گرفته خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.