سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

اختراع دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز قم

سرپرست شرکت گاز استان قم از ساخت دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز استان خبر داد و تاکید کرد: این دستگاه از قطعات صد درصد ایرانی ساخته شده و قیمت آن یک دهم دستگاه‌های موجود در بازار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، غلامرضا فرجی از ساخت دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز استان خبر داد و افزود: این دستگاه توانایی ایجاد فشار تا 12 هزار پی‌سی را دارد.

وی از دیگر قابلیت‌های این دستگاه را تزریق گریس متناسب با فشار درون شبکه و خطوط انتقال برای گریس‌کاری شیرهای نصب شده عنوان کرد و گفت: این دستگاه از نظر وزنی بسیار سبک بوده و کار با آن بسیار آسان است.

سرپرست شرکت گاز استان قم وزن دستگاه گریس پمپ گیج گلاس را 10 کیلوگرم ذکر کرد.

وی با اشاره به چگونگی کار با این دستگاه تصریح کرد: مقدار گریس درون این دستگاه به کاربر نشان داده می‌شود که گریس پمپ‌های موجود در بازار فاقد چنین مشخصه‌ای هستند و نظیر این فناوری مشابه خارجی و یا داخلی ندارد.

فرجی با تاکید بر ایرانی بودن تمام قطعات این دستگاه اضافه کرد: برای تولید دستگاه گریس پمپ گیج گلاس از مکانیزم جک 10 تنی استفاده شده که کاملاً جدید و انحصاری است.

وی اضافه کرد: این دستگاه حدود یکسال به صورت آزمایشی برای گریس‌کاری شیرها استفاده شده است.

سرپرست شرکت گاز استان قم با اشاره به قیمت این دستگاه ادامه داد: دستگاه گریس پمپ گیج گلاس از نظر قیمت بسیار ارزان بوده و با هزینه‌ای معادل 5 میلیون ریال برای تولید کننده تمام شده است./س

برچسب ها: قم ، اختراع ، دستگاه ، گریس ، پمپ ، گیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.