سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/نیروی دریایی ارتش:

پروژه های دریایی شرکت ملی حفاری راپشتیبانی می کند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از توافق با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای پشتیبانی تدارکاتی از پروژه های حفاری دریایی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، ˈحمیدرضا گلپایگانیˈ چهارشنبه به ارتقای توان تدارکاتی و پشتیبانی ملی حفاری در پروژه های کلید در دست اشاره و اظهار کرد: در چارچوب ارتقای توان تدارکاتی و پشتیبانی و شتاب بخشیدن به تکمیل و تحویل پروژه های در دست اجرا بویژه انجام عملیات حفاری بر اساس برنامه ی زمان بندی در مراحل 1 ، 14 ، 17 و 18 پارس جنوبی با مذاکره و نشست مشترک با فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طرفین توافق کردند تا ملی حفاری بخشی از نیازهای تدارکاتی دریایی خود را از طریق خدمات نیروی دریایی ارتش تامین کند.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته نیروی دریایی ارتش، خدمات شناوری نفربر، تدارکاتی، بالگرد، جابجایی سوخت مورد نیاز دستگاه های حفاری دریایی و آمبولانس هوایی این شرکت را تامین و ارایه می کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به پروژه های دریایی شرکت اشاره و اضافه کرد: هم اینک متخصصان شرکت ملی حفاری 48 حلقه چاه گازی را در مراحل 1 ، 14 ، 17 و 18 پارس جنوبی به صورت کلید در دست اجرا می کنند.

وی ادامه داد: تلاشگران توانمند این شرکت همچنین در مرحله 12 پارس جنوبی، جزایر خارک، کیش، سکوی نفتی سلمان و ابوذر نیز در چارچوب پاسخ گویی به نیازهای شرکت های متقاضی حفر چاه های توسعه ای و تعمیری - تکمیلی را بر اساس برنامه، حفظ و افزایش تولید در دست اقدام دارند.

گلپایگانی بر ضرورت استفاده از توان داخلی تاکید و اظهار کرد: اعتقاد متخصصان و مدیریت شرکت بر استفاده حداکثری از توان سازندگان، تولیدکنندگان، مراکز دانش بنیان و امکانات و توانمندی های داخلی هدف گذاری و به منظور تحقق این امر سرمایه گذاری قابل توجه ای انجام شده است./س

برچسب ها: پروژه ، دریایی ، پشتیبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.