سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

واگذاری 256 هزار مترمربع از اراضی ملی خدابنده برای اجرای طرح پسماند شهری

اراضی ملی به مساحت بیش از 256 هزار مترمربع برای اجرای طرح پسماند شهری به شهرداری قیدار واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خدابنده  با بیان این مطلب از پاسخگویی به 87 مورد استعلام به مساحت بیش از دو میلیون متر مربع خبر داد و اخذ خسارت ساخت جاده از اراضی ملی را بیش از 67 میلیون تومان اعلام کرد.

اصغری با بیان اینکه مدیریت چرای دام در21 پلاک شهرستان خدابنده به مساحت بیش از 17 هزار هکتار اجرا می شود، در تشریح  اقدامات انجام گرفته در سه ماه نخست سال افزود :در این مدت تبدیل دیمزار کم بازده در سطح 50 هکتاری با مشارکت جهادکشاورزی اجرا شده است.

وی درباره اقدامات بخش جنگل منابع طبیعی این شهرستان اظهار کرد: 15 هزار اصله نهال صنوبر بین 30 متقاضی و نیز بیش از دو هزار اصله نهال زینتی در هفته منابع طبیعی در مدارس و سایر ادارات توزیع شد.

 این مقام مسئول ادامه داد:در سه ماه نخست سال 70 هکتار از اراضی این شهرستان حفاظت و قرق اجرا شده است.

اصغری از تنظیم  8 فقره پرونده تخلف به استناد ماده 55 به مساحت بیش از 70 هکتار خبر داد و تصریح کرد:جلوگیری از تصرف اراضی ملی و خلع ید به استناد تبصره 4 در مساحت 55  هکتاری انجام شده است.

وی در خاتمه با اشاره به حفاظت و قرق 480 هکتاری در بخش آبخیزداری خبر داد و  خاطر نشان کرد:آبیاری  نهالهای غرس شده در پارک جنگلی عالی قاپو در سطح 65 هکتاری اجرا می شود./ب


برچسب ها: اراضی ، ملی ، پسماند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.