سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

تجلیل از خبرنگاران میاندرودی در سالگرد شهادت شهید صارمی

معاون فرماندار میاندرود از برگزاری نخستین مراسم رسمی تجلیل از خبرنگاران میاندرودی در روز خبرنگار امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد اسفندیاری امروز در شهرستان میاندرود با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران میاندرودی در روز 17 مرداد در این شهرستان خبر داد.

معاون فرماندار شهرستان میاندرود در این مورد با اشاره به تلاش‌های اصحاب رسانه در طول سال برای انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان زحمات این قشر را درخور تقدیر دانست.

وی خبرنگاران را افرادی تلاشگر دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه در شرایط مختلف آب و هوایی در زمستان و تابستان و حتی تعطیلات پا به پای مسئولان در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها حضور دارند و امسال برای نخستین‌بار طی مراسمی رسمی از این قشر تقدیر می‌شود.

اسفندیاری حضور به موقع خبرنگاران را موجب انعکاس تلاش‌های مسئولان در بین لایه توده‌های مختلف مردم دانست و افزود: رساندن درد دل‌های مردمی و مشکلات از چشم دور مانده به گوش مسئولان نیز از دیگر نتایج کارهای ارزشمند خبرنگاران است.

این مسئول تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا هدایایی درخور زحمات این قشر تهیه شود و خبرنگارانی که در سال گذشته حضور مستمر در این شهرستان داشته‌اند، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

اسفندیاری معاون فرماندار شهرستان میاندرود در پایان گفت: در این روز از مقام عالی شهدای گرانقدر عرصه خبرنگاری به ویژه شهید محمود صارمی و شهید سید مرتضی آوینی یاد خواهد شد./ج1

برچسب ها: مستمر ، انعکاس ، فرماندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.