سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

شركت سيمان سيستان در افغانستان سرمايه گذاري مي كند

مدير عامل كارخانه سيمان سيستان از سرمايه گذاري اين شركت توليدي در شهر زرنج افغانستان به منظور افزايش صادرات خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، عليرضا احسان فر در جمع مهمانان ضيافت افطار اين شركت در دانشگاه سيستان و بلوچستان گفت: شركت سيمان سيستان يك واحد بسته بندي با ظرفيت يك هزار تن در روز در شهر زرنج افغانستان ايجاد مي كند كه اقدامات اوليه در اين رابطه آغاز شده است.

وي با بيان اينكه شركت سيمان سيستان سال گذشته ۴۳۵ هزار تن از محصولات توليدي خود را به كشورهاي افغانستان و پاكستان صادر كرد، گفت: در زمان حاضر اين شركت بالاترين ميزان صادرات سيمان ايران به افغانستان را از آن خود دارد.

وي تاسيس ناوگان حمل و نقل سيمان ترابر با ۱۱۵ دستگاه كشنده و تريلر را از ديگر موفقيتهاي شركت سيمان سيستان عنوان و اظهار داشت: همچنين تاسيس شركت احياي معادن به عنوان ديگر واحد وابسته ظرفيت اشتغال منطقه را افزايش خواهد داد.

احسانفر بدون اشاره به آمار دقيق گفت: صادرات سيمان سيستان طي چهار ماه نخست امسال معادل كل صادرات سال ۸۹ بود كه اين حاكي از موفقيت در كار توليد و صادرات و افتخاري براي صنعت استان سيستان و بلوچستان است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.