سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمشیر باز اعزامی به مسابقات جهانی مجارستان:

درمسابقات جهانی فقط به دنبال کسب تجربه هستیم

ملی پوش تیم شمشیر بازی گفت: هدفم از شرکت در مسابقات جهانی کسب تجربه برای مسابقات آسیایی است.

علیرضا ادهمی، فلوریست اعزامی به مسابقات جهانی شمشیر بازی مجارستان درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هدفم از شرکت در مسابقات جهانی کسب تجربه برای مسابقات آسیایی زیر 23 سال است. اکبری نیز با شناسایی نقاط ضعف و قوت فلوریست ها سعی می کند از زمان باقی مانده اردو به نحو احسن استفاده کند.

وی در خصوص اینکه تنها فلوریست اعزامی به مسابقات جهانی شمشیر بازی است افزود: در انتخابی تیم ملی در اسلحه سابر، شروین طلوعی نیز توانست امتیاز لازم را برای انتتخابی به دست بیاورد اما به دلایل شخصی در مسابقات شرکت نمی کند.

من نیز در انتخابی تیم ملی توانستم پس از انجام مسابقات شمشیربازی امتیاز لازم جهت کسب سهمیه ی مسابقات بوداپست را به دست بیاورم.

وی در مورد تمرینات تیم ملی تصریح کرد: تمرینات تیم ملی در اسلحه فلوره زیر نظر احمد اکبری انجام می شود. بازیکنان صبح ها به تمرینات بدنسازی می پردازند و عصر نیز در بازی های و مسابقات شرکت می کنند.

ادهمی ادامه داد: این چهارمین مسابقات قهرمانی است که شرکت می کنم. به دلیل قرعه ای که در مسابقات جوانان جهان در سال 2013داشتم به نماینده رژیم اشغالگر قدس برخورد کردم که انصراف دادم. سعی خواهم کرد تا با انگیزه ی مضاعفی در مسابقات جهانی شرکت کنم و مدال رنگینی را کسب کنم.

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی خاطر نشان کرد: سطح مسابقات جهانی بسیار بالاست و شمشیر بازان ایرانی به دلیل افزایش سطح رنکینگ در این مسابقات شرکت خواهند کرد/آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.