سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

طراحی نرم افزار جامع گردشگری استان کرمانشاه توسط دانشگاه صنعتی

نرم افزار جامع گردشگری استان کرمانشاه تحت سیستم عامل اندروید، توسط گروه برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی کرمانشاه طراحی و پیاده سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رسول مرادی سرگروه تیم برنامه نویسی اندروید دانشگاه صنعتی گفت: با توجه به پتانسیل بالای جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی کرمانشاه و با در نظر گرفتن روند رو به رشد استفاده از تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید در کشور، جای خالی نرم افزار گردشگری تحت سیستم عامل اندروید برای استان احساس می شد.

وی گفت: این نرم افزار شامل نقشه گوگل (
Google map) و دارا بودن لیست مکان های ضروری همچون هتل ها، داروخانه ها، بیمارستان ها، مراکز خرید، موزه ها و همچنین تفرجگاه ها، آثار تاریخی، صنایع دستی و اطلاعاتی در باره هر شهرستان و همچنین یک آلبوم عکس از جاذبه های طبیعی، موزه مردم شناسی و اماکن تاریخی است.

وی گفت: این نرم افزار نیازمند حمایت سازمان هایی چون شهرداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و استانداری کرمانشاه است و در این زمینه رییس دانشگاه صنعتی مکاتباتی با ادارات فوق داشته است که امیدواریم مسوولان ذیربط اقدامات لازم برای حمایت از چنین طرح هایی را انجام دهند.

مردای  با اشاره به اینکه برای طراحی و پیاده سازی این نرم افزار یک تیم شش نفره از دانشجویان گروه مهندسی فناوری اطلاعات به مدت سه ماه مشارکت داشته اند،گفت: سامان سلطانی، محمد رحیمی، سعید عظیمی، پویا مدللی و خانم شراره امیری از همکاران طراح این برنامه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه بوده اند./ب

برچسب ها: کرمانشاه ، طراحی ، جامع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.